Chcete být na Heurece vidět a přitom mít rozpočet pod kontrolou? Využijte služeb biddingového automatu. Několikrát denně přepočítává cenu CPC a drží pozici vašeho zboží tak, jak jste nastavili.
Zajímá vás, zda bidujete správně nebo jak si vede vaše zboží na srovnávači? Nový Bidding Audit za vás odhalí všechny detaily. S tímto bezplatným online nástrojem od aplikace Bidding Fox zkontrolujete nabídku na Heurece a získáte komplexní pohled na váš sortiment. Přečtěte si, jak vám audit usnadní správu inzerce.
Přivítejte pomocníka na sledování biddingu
Novinka na poli auditů se hodí každému e-shopaři či marketérovi, který biduje na Heurece a potřebuje znát kondici svého sortimentu. S auditem zkontrolujete aktuální stav produktů a ve výsledku dostanete cenná data a tipy, jakým směrem se při inzerování vydat. V případě skrytých nedostatků získáte rovnou i doporučení, jak chyby upravit a posílit konkurenceschopnost.
Chcete kompletně pokrýt kontrolu vašeho e-shopu? Cenový automat Pricing Audit vám pomůže bezplatně odhalit nedostatky v cenotvorbě sortimentu. Pro stoprocentní image marketing využijte Audit obrázků - přijdete díky němu na chyby, které byste u produktových fotek mohli přehlédnout.
Na jakém principu funguje biddingový audit?
Kontrola bidovaného sortimentu monitoruje nabídku na Heurece pomocí URL adresy konverzního feedu, kterou najdete v administraci srovnávače, v záložce Statistiky a reporty, na podstránce Měření konverzí.
Nejdříve potřebujete zaškrtnout políčko Generovat XML reporty. Získáte tak URL adresu reportu za posledních sedm dní, kterou vložíte do Bidding Auditu.
V úvodním rozhraní najdete také prostor pro vložení adresy XML feedu ve formátu Heureka XML, která je nepovinným údajem k provedení auditu. Ve výsledku však díky těmto datům získáte přehled o spárovanosti sortimentu či informace o ceně za proklik.
V posledním kroku nezapomeňte zadat e-mail, na který vám přijde upozornění o vyhotovení auditu.
Co vám prozradí výsledky Bidding auditu?
Kontrola vaší biddingové nabídky rozdělí sortiment do čtyř skupin:
- produkty v pořádku
- produkty s problémem
- produkty s upozorněním
- produkty s doporučením
Každá skupina produktů obsahuje záložku Detail, kde najdete konkrétní informace o jejich počtu, jednotlivé detekce, graf s rozložením sortimentu podle pozice v Bidding a seznam daných produktů.
Ukázky z reálných výsledků auditu naleznete na webu Bidding Auditu.
Jak se zorientovat ve výsledcích auditu?
Kontrola biddingu vám v interaktivních grafech a tabulkách prozradí:
- jaká část sortimentu je v biddingu a na TOP pozici
- rozložení sortimentu podle obsazených pozic v biddingu
- rozdělení sortimentu podle kategorií
- nejčastější konkurenty v biddingu
- všechny detekce zachycené u vašeho sortimentu
Už víte, na čem potřebujete zapracovat a co jsou vaše slabé stránky oproti konkurenci? Vrhněte se do úprav inzerce a biddingu. Nemusíte je však nastavovat sami, protože s většinou úkonů vám pomůže automat Bidding Fox. Kromě oprav dokáže přehledně diagnostikovat sortiment a vytvořit ty správné biddingové strategie pro váš e-shop. Vyzkoušejte si všechny jeho funkce na 15 dní zdarma.
Přidat komentář