Digisemestr a Mergado, logo

O inzerování na zbožácích a taky trochu o Mergadu přednášel na začátku října Michal Janík také “studentům” Digisemestru na brněnském VUT. 

Představa, že v sobotu se do školy nechodí a fakulty jsou prázdné na podnikatelce v Brně tak úplně neplatí. I o víkendu to tam dost žije a jedním z důvodů je i Digisemestr, na kterém druhou říjnovou sobotu přednášel i Michal.

A co že je to Digisemestr?

Jde o sérii dvanácti sobotních přednášek odborníků na digitální marketing, které se konají na Podnikatelské fakultě VUT. Digisemestr je určen studentům a absolventům, kteří si chtějí rozšířit marketingové obzory směrem do praxe a setkat se lidmi, kteří se v českém digimarketingu aktuálně pohybují. Kromě sobotních přednášek je součástí tohoto “nadstavbového” studia i řada praktických workshopů během týdne. Digisemestr je počin Jindřicha Fáborského, který stojí také za Marketingovým Festivalem.  V sobotu 8. října byly na programu internetové vyhledávače, kromě Michala Janíka a Mergada se tak před projektorem objevila Markéta Kabátová s PPC reklamou nebo Marek Prokop, který mluvil o SEO.  Aktuálně je už semestr rozjetý a naskočit se do něj nedá, skrze Michalovu prezentaci můžete ale nahlédnout pod pokličku toho, co se na Digisemestru děje.  

Prezentace z Digisemestru

Obsah přednášky

  • představení zbožových vyhledávačů a vysvětlení toho, jak fungují
  • důvody pro jejich využívání
  • co je to XML feed a jak s ním pracovat
  • jak funguje inzerce na vyhledávačích 
  • jak k řízení inzerce využít Mergado

 

Kateřina Šmajzrová

Katka se panu Mergadovi stará o české texty, hlídá aby jim bylo rozumět a aby vás bavily. Taky točí videa a webináře pro ty, kdo jsou spíš na obrázky než na texty. Mimo to ráda chodí po horách a čte.