Pomocí novinek Favi dosáhne váš prodej nábytku lepších výsledků
Vyhledávač nábytku a dekorací Favi přináší několik změn. Jejich pomocí chce svým uživatelům zjednodušit inzerci zboží a pomoct tím ke zvýšení tržeb. Ukažme si, jakých novinek můžete na Favi aktuálně využít.
Se změnami na Favi bude lépe vidět vaše zboží i vaše důvěryhodnost
Zjednodušené uvádění skladovosti
Jestli jsou vaše produkty skladem, můžete na Favi uvádět v elementu DELIVERY_DATE (pro Heureka.cz a Zboží.cz) a nově i v elementu AVAILABILITY (pro Google Nákupy). Skladovost zboží snadno upravíte použitím hodnot 0, 1, 2, 3 v elementu DELIVERY_DATE či uváděním hodnoty „in stock“ v elementu AVAILABILITY.
Nová pravidla pro zasílání produktových obrázků
Favi připravuje změny v zobrazování produktů. S ohledem na to mění nároky na kvalitu produktových obrázků.
Fotografie je proto nově potřeba zasílat:
- ve vysokém rozlišení (nejlépe 1200 x 1200 px)
- na bílém pozadí
- bez log, vodoznaků a jiných grafických prvků
- v odpovídající velikosti a barvě konkrétního produktu (a ne celé sady)
Větší důvěryhodnost díky logu Favi
Umístěte na váš web logo Favi s odkazem na vaši nabídku. Zařadíte se tím mezi e‑shopy, jejichž službám mohou návštěvníci Favi důvěřovat, a posílíte povědomí o kvalitách vašeho či klientského obchodu. Logo s odkazem na vaši nabídku na Favi získáte zde.
Využijte všechny z aktuálních novinek na Favi. Pomohou vám získat více zákazníků, kteří u vás budou mít skutečný zájem nakoupit.
Mohlo by vás zajímat:
Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.
Přidat nový komentář