Inzerujte na prvním chorvatském srovnávači Nabava

Je váš e-shop úspěšný na domácím trhu a zvažujete, kam expandovat? Odborníci v posledních letech skloňují chorvatskou e-commerci. A jeden z hlavních zbožáků, na které byste se zde měli zkraje zaměřit, je Nabava. Pojďme si tento nejstarší srovnávač v Chorvatsku představit.

Nabava zaručuje tradici a důvěryhodnost

Nabava vznikla v Chorvatsku v roce 2001. Původně se jednalo o e-shop s počítačovými komponenty, který se s narůstající nabídkou proměnil v „Servis pro srovnávání cen“. Tento nejstarší chorvatský srovnávací portál v roce 2016 spustil mobilní aplikaci, a zároveň expandoval do Slovinska (Pametno.si) a Srbska (Pametno.rs).

Měsíční návštěvnost Nabavy je 500 tisíc unikátních návštěvníků, kteří za měsíc provedou 2,6 milionů zhlédnutí stránek. Podle údajů Similar Webu se jedná o 98. nejnavštěvovanější stránku v Chorvatsku. V kategorii Price Comparison in Croatia je na třetím místě za e-shopem Pevex.hr a konkurenčním srovnávačem Jeftinije.hr.

Na Nabavě obchoduje pouze 300 e-shopů. Srovnejte si počet zde inzerujících e-shopů s počtem obchodů na Heurece nebo Googlu. To je pořádná příležitost, jak prorazit, co říkáte?

Nabava nabízí čtyři možnosti, jak propagovat vaše zboží nebo značku

1. První z možností propagace je klasické zobrazování produktů v produktových kartách. Platíte za prokliky na váš web a při první registraci získáte 500 HRK na inzerci (cca 1700 Kč). Úspěšnost své inzerce můžete kontrolovat v rozhraní Nabavy. Datový dashboard zobrazuje úspěšnost jednotlivých produktů, stav kreditu a ceny prokliků.

2. Druhou možností jsou bannerové plochy. Dokážete je využívat, i když na Nabavě neinzerujete. Cena umístění banneru přímo na hlavní stránce Nabavy je o 30 % dražší než základní sazba. Pro inzerci v bannerových plochách kontaktujte podporu Nabavy. Nezapomeňte, že musíte dodávat materiály v požadovaných rozměrech.

Ceny bannerů jsou za tisíc zobrazení a minimální možná objednávka reklamních ploch je pět tisíc zobrazení.

Nabava také nabízí systém slev:

  • 20% slevy pro agentury.
  • 15% a 10% slevy při první inzerci a předplacení služby.
  • Další slevy na bannerové plochy můžete získat, když v nich budete propagovat zboží, které zároveň inzerujete na Nabavě. V tomto případě je sleva při standardní inzerci 20 % a 30 % u prémiové verze.

3. Další možnosti, jak zviditelnit vaše produkty, jsou první pozice na hlavní straně a v kategoriích. Produkty se zobrazují na první pozici ve výčtech produktů. V kategoriích nejvyšší příčka produktu stojí 70 HRK/1000 zobrazení (cca 230 Kč).

Tento typ inzerce si nastavíte sami v rozhraní Nabavy:

  • V levém menu dole klikněte na „Sponzorirani proizvodi“.
  • Vyberte kategorii, ve které chcete inzerovat svůj produkt.
  • Nastavte období, během kterého chcete inzerovat.
  • Objeví se nové okno, kam vložíte obrázek produktu a link na něj.
  • Klikněte na Uložit a máte hotovo.

Pozor! Datum, od kdy do kdy chcete inzerovat můžete vybrat pouze jednou. Nabava ho už poté neumožňuje změnit.

Promo produktů na hlavní straně Nabavy si taky nastavíte sami. Ceny si musíte dohodnout přímo se supportem, který vám vytvoří kalkulaci na základě slev.

4. Poslední způsob propagace na Nabavě je využití PR combo boxu. Je to primárně promo článek, který se objeví v sekci Články. Na hlavní straně a v mobilní aplikaci je viditelný po dobu sedmi dní a Nabava ho také přidává do newsletteru (okolo sedmi tisíc odběratelů). Ze sociálních sítí se článek se objeví na Facebooku a Twitteru. Cena vychází na 1500 HRK (cca 5000 Kč).

Až budete mít připravený feed pro Nabavu, vyzkoušejte rovnou inzerci ve Slovinsku. Možnostmi dopravy a administračně je tato země blízká chorvatskému trhu. Anebo zkuste inzerci ve všech tří státech, ve kterých Nabava funguje, a zjistěte, kde se vám nejvíce daří.

S Mergadem nastavíte inzerci pro známé chorvatské formáty sami

Zvažujete expanzi na chorvatský online trh? S Mergadem využijete formáty pro srovnávače zboží, které už používáte a převedete je na ty, které aktuálně potřebujete. S naším virtuálním správcem dokážete automatizovaně spravovat datové feedy. V Mergadu zvládnete inzerci e-shopu spravovat sami – zrychlíte tím každodenní marketingové úkony a ušetříte náklady za práci programátorů.

 

Nebojte se expandovat do dalších zemí. Na srovnávačích zboží otestujete konkurenceschopnost a zájem o vaše zboží u nových zákazníků. Výhodou inzerce na srovnávačích je také sbírání recenzí. Ještě před spuštěním nové mutace vašeho e-shopu můžete získávat recenze v lokálním jazyce. Recenze vzbuzují důvěryhodnost značky, které přichází na nový trh.

 

Mohlo by vás zajímat:

Napojte se na tržiště Kaufland.de. Máme pro vás jednoduchý návod

Rozhodli jste se pro expanzi na tržiště Kaufland.de? Pokud jste si už připravili produktový i nabídkový feed, pusťte se s námi do registrace e-shopu. Jak na to, vám prozradíme v dnešním návodném článku.

07.10.2021
Inzerujte na nejrychleji rostoucím tržišti v Německu – Kaufland.de

V dubnu 2021 se z online tržiště Real.de stal Kaufland.de. Do skupiny německých internetových tržišť se tím zařadil další gigant s 32 miliony návštěv měsíčně. V aktuálním release jsme do Mergada přidali formát Kaufland.de, díky kterému se snadno připojíte k více než sedmi tisícům prodejcům na této platformě.

21.07.2021
Jaké změny v roce 2020 přinesla pandemie na polské e-commerce?

Už 73 % polských uživatelů internetu nakupuje online. Podle letošní zprávy IGE jejich počet meziročně vzrostl o 11 procent. Podívejte se, jaké další změny se na polském e-commerce trhu za poslední rok udály, a přizpůsobte své podnikání trendům a preferencím nakupujících.

02.06.2021

Přidat komentář