Pricemania Content Network představila užitečné novinky
V roce 2020 představil slovenský zbožák Pricemania svoji partnerskou síť. A hned zkraje roku 2021 přináší rozsáhlý update. Nově umí zobrazovat vaše nabídky v závislosti na segmentu a nastavení v administraci na Pricemanii. Podívejme se na její novinky blíž.
Pricemania zapojila více partnerů a nabízí dva typy widgetů
Pricemania do partnerské sítě postupně zapojuje nové partnery. Její inzerenti díky tomu zaznamenali růst prokliků. V rámci PCN se aktuálně pohybuje více než 15 aktivních publisherů a na 3000 používaných widgetů.
Jaké typy widgetů partneři aktuálně používají
1. Standardní widget
Rozbalený widget v článku (např. recenze, test, porovnání atd.) obsahuje 3 – 10 nabídek e‑shopů s porovnáním cen a proklikem do e‑shopu.
2. Single widget
Proklik probíhá přes tlačítko (např. „Zjistit cenu“ či „Ukaž nejlepší nabídku“), kterým se uživatel proklikne na vybraný e‑shop podle parametrů (CPC a CTR).
Abyste na PCN mohli analyzovat výsledky jednotlivých partnerů v Google Analytics, zapněte si tagování přes UTM parametry. Takto:
- v části Akvizice -> Kampaně uvidíte statistiky každého partnera
- si formou koeficientu nastavíte cenu za proklik od konkrétního publishera
Co o kvalitách Pricemania Content Network říkají data e‑shopů
- PCN umí přinést výrazný nárůst návštěvnosti do e‑shopu. Vše je odvislé na segmentu a nastavení CPC kampaně – čím vyšší CPC, tím větší podíl z návštěvnosti dokážete získat.
- Uživatelé e‑shopy snáz zařadí do rozhodovacího procesu, protože prokliky probíhají v úvodních fázích nákupního rozhodování.
- Pokud máte zapnuté remarketingové kampaně, po prokliku rovnou získáte cookies uživatele. Proto ho dokážete snáze získat pomocí Google display sítě či dalších remarketingových kanálů a nástrojů.
S Mergadem nastavíte inzerci pro Pricemanii sami
Zvažujete expanzi na slovenský online trh? S Mergadem využijete formáty pro srovnávače zboží, které už používáte a převedete je na ty, které aktuálně potřebujete. S naším virtuálním správcem dokážete automatizovaně spravovat datové feedy. V Mergadu zvládnete inzerci e‑shopu spravovat sami – zrychlíte tím každodenní marketingové úkony a ušetříte náklady za práci programátorů.
Využívejte Pricemania Content Network. Tento program pravidelně analyzuje data svých e‑shopů, aby v budoucnu přinesl další šikovná vylepšení.
Mohlo by vás zajímat:
Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.
Přidat nový komentář