Proč je výhodné inzerovat ve vyhledávačích zboží při vstupu do zahraničí
Účinnek nastává rychle
Inzerce ve vyhledávačích zboží se rozvíjí mnohem rychleji než SEO a často rychleji, než běžná PPC reklama. Je tak ideální jak k získání prvních zákazníků, tak k otestování trhu. Od reakcí zákazníků, přes konkurenci až po trable formálního rázu.
Konkurence je nekompromisní
Pro vstup na trh má váš e-shop jistě připraveny konkurenční výhody pro teré by si jej zákazníci měli zvolit. Bude mít však také nevýhody. Intenzivní porovnání vašich nabídek s konkurencí umožní potrvdit, zda vaše výhody budou dostatečné.
Příprava inzerce je levná
Spuštění inzerce ve vyhledávačích zboží je rychlé a poměrně levné. Tím podtrhuje vhodnost pro „průzkum bojem“. Pokud nebude tato inzerce fungovat efektivně, je třeba příčiny prozkoumat do hloubky a vyřešit. Je pořád levnější zaplatit tento „průzkum bojem“ a z trhu ustoupit zpět, než se dlouhé měsíce snažit na mnoha markeitngových frontách a nakonec odejít stejně.
Jak se připravit na vstup e-shopu do zahraničí
Nerad bych vzbudil dojem, že vstup do zahraničí je pomocí vyhledávačů zboží hračka. Nikoliv. Potřebuje důkladný výzkum a plánování. Neměl by vám chybět:
- business plán, včetně konkurenčních výhod, nevýhod, správného složení nabídky zboží...
- procesy nastavené na obsloužení daného trhu, od logistiky, přes platební metody až po zákaznickou podporu
- jazyková mutace e-shopu včetně cen v místní měně
Jak pomáhá vstupu do zahraničí Mergado
Mergado pomáhá, v prvé řadě, konverzí dat. Vytváří-li váš e-shop XML pro Zboží.cz či Heureku, pomohou vám odborníci „naklonovat“ tato XML i pro jiné vyhledávače zboží. V současné době tak činí pro všechny slovenské vyhledávače zboží a německé Idealo a Billiger.
Přidat komentář