Titulky jako víno: Máme za sebou Copy na stojáka #2

Článek zveřejněn 09. 03. 2018
| 1 minuta čtení

Minulý čtvrtek proběhlo druhé Copy na stojáka. Toto setkání copywriterů, bloggerů a příznivců psaného slova se zaměřuje na rozvoj znalostí autorů reklamních textů a propojování píšící komunity. Tentokrát měla slovo copywriterka agentury Besteto, Nikola Jakubová. Věnovala se tématu psaní působivých titulků.

Druhé Copy na stojáka se oproti prvnímu dílu skládalo z jednoho tématického bloku. To se brzy projevilo na dobrém spádu celého setkání a jeho interaktivitě. Přednášející se chopila slova krátce po páté hodině a v živé debatě se za pomoci názorné prezentace dotkla zásadních úskalí tvorby kvalitních titulků. Nikola se předvedla nejen jako zkušená copywriterka s velkým přehledem, ale i jako lektorka, schopná předat své znalosti účastníkům přátelskou, a přitom poučnou formou.

Více už ale na videu:

Ačkoliv se do mrazivého, podvečerního počasí nevydalo velké množství zájemců o přednášku, ti, kdo se zúčastnili, svojí zvídavostí a kreativitou pomohli potvrdit, že se z Copy na stojáka stává zajímavý formát s velkým potenciálem. Pokud se chcete zúčastnit třetího pokračování, radíme tak pro jistotu přijít s menším předstihem.

Děkujeme všem účastníkům a už teď se těšíme na příště.

Napsal / Lukáš Horák / 09. 03. 2018

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.