Využijte naplno aktuální změny na Heurece

V předchozích týdnech představila Heureka několik důležitých novinek. Jejich hlavním cílem je pomoct zákazníkům zjednodušit výběr a pohodlné provedení celým nákupním procesem. Pojďme se podívat, jaké novinky využít.

V předchozích týdnech představila Heureka několik důležitých novinek. Jejich hlavním cílem je pomoct zákazníkům zjednodušit výběr a pohodlné provedení celým nákupním procesem. Pojďme se podívat, jaké novinky využít.

Uživatelský účet

Uživatelský účet je na Heurece nová záležitost. Pokročilejší zákazník jeho prostřednictvím získává větší pohodlí. V uživatelském účtu najde přehled několika služeb. Nově přidanou sekcí jsou Objednávky obsahující dokumenty pro účely reklamace či vrácení zboží, možnost uložené karty a seznam zákazníkových recenzí. Pod uživatelský účet také spadá již existující seznam Oblíbených, Hlídání cenKošík.

Informace o dopravě

Možnosti dopravy se také dočkaly několika změn. Informace o dopravě Heureka umístila do XML souboru. Aby obchody svým zákazníkům poskytly přehled o poskytovaných druzích dopravy, je třeba v XML souboru vyplnit tag DELIVERY.

Detail obchodu

Detail obchodu se na Heurece stal často navštěvovaným místem. Díky přehledným informacím o prodejcích, recenzím a dalším podkladům se v něm uživatelé dostávají k více zboží, o které mají skutečný zájem. Rozboru kvalit detailu obchodu jsme na našem blogu před nedávnem věnovali samostatný článek.

Nové hledání

Aby zákazníci nemuseli hledat jinde než na Heurece, přinesla také úpravy ve vyhledávání. Pomocí nového vyhledávacího nástroje a jazyka tak v současnosti poskytuje lepší, relevantnější výsledky a rychlejší odezvu.

Věnujte pozornost změnám na Heurece. Pomohou vám do e‑shopů přivádět zákazníky, kteří jsou rozhodnutí v nich nakoupit. Chcete vědět, jaké novinky Heureka v poslední době přinesla? Přečtěte si články v našem tématu Jak na Heureka.cz.

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.