Všechno, co potřebujete vědět o spuštění e-shopu na WooCommerce: Právní aspekty

Při rozjíždění byznysu je pro e-shopaře důležitý precizní postup a příprava. Abyste obchod dobře propojili s modulem WooCommerce, musíte věnovat pozornost nejen jeho technické stránce, ale i napojení na reklamní systémy a nastavení analytiky. Osvojte si všechny tyto kroky s novou sérií článků – v prvním dílu pochopíte, jak vyřešit právní aspekty zapojení e-shopu.

Fungujte bezchybně už od začátku

Zde je přehled těch nejpodstatnějších právních informací, kterým se při napojení vašeho e-shopu musíte věnovat.

1. Obchodní podmínky

Obchodní podmínky byste měli automaticky přikládat k potvrzení objednávky či potvrzení platby. Shoptet a APEK nabízí univerzální dokument ke stažení, který vám bude dobrým vzorem.

2. Podmínky ochrany osobních údajů

Pokud v rámci e-shopu využíváte externí služby, věnujte pozornost jejich kompletnímu zápisu do podmínek. I v tomto případě najdete všeobecný vzorový tiskopis na webu Shoptetu či APEKU.

Nastavení stránky s Privacy policy.

3. Platební a dopravní metody

Usnadněte zákazníkovi přístup k informacím o platebních a dopravních metodách s doplněnými cenami a tuto část zvýrazněte. Doplňte také informace ohledně vrácení zboží či jeho reklamace. Zákazníkům tím poskytnete odpovědi na časté otázky přehledně na jednom místě.

4. GDPR souhlas

Doplnění GDPR lišty slouží hlavně k remarketingu a sledovacím skriptům, které zákazník aktivuje odkliknutím patřičného souhlasu.

5. Informace o uchovávání osobních údajů

K předcházejícímu bodu se vztahuje poskytování informace o době, jak dlouho bude modul uchovávat osobní údaje zákazníka. Základní nastavení na automatické vymazání osobních údajů má WordPress už předchystané. Pokud vás zajímá vlastní nastavení, dokážete ho vyřešit tvorbou speciálního pluginu.

Odkazy v menu pro smazání osobních údajů či exportu na vyžádání uživatele.

 

Propojte váš obchod se světem online marketingu správným způsobem. Ulehčíte si tím jeho správu. Pokud používáte (či plánujete používat) Mergado, určitě využijte služby Mergado Packu – jeho pomocí snadno zapojíte funkce jako Facebook pixel či GLAMI piXel, vytvoříte kvalitní datové XML soubory nebo změříte konverze pro Heureku.

 

Mohlo by vás zajímat:

Mergado Pack pro OpenCart nově nabízí implementaci měření konverzí pro Sklik a Zboží.cz

Nedávný release Mergado Packu pro OpenCart přinesl mnoho novinek, se kterými zlepšíte chod vašeho e-shopu před hlavní sezónou roku. Přidanou funkcí je implementace měření konverzí pro Sklik a Zboží.cz a připojený retargeting. Pojďme si ukázat, jak je s pomocí Packu jednoduše nastavíte.

24.09.2020
 Nastavte si DPH ve WooCommerce pro zahraniční státy

Vytváříte e-shop na platformě WooCommerce? Při nahazování cen věnujte zvýšenou pozornost nastavení DPH, obzvlášť jestli prodáváte na zahraničních trzích. Projděte si praktický postup, jak tento úkon zvládnete pomocí Mergado Packu.

04.08.2020
Získejte s Mergado Packem widget Heureka Ověřeno zákazníky pro OpenCart

Přivítejte novou verzi Mergado Pack v 1.6 modulu pro OpenCart platformy. Obchodníkům, kteří mají e-shop postavený na platformě OpenCart 3+, přináší možnost doplnit widget Heureka Ověřeno zákazníky a vylepšené měření konverzí. Ukážeme si, v čem spočívá přidaná funkce do modulu.

23.07.2020

Přidat komentář