Všechno, co potřebujete vědět o spuštění e-shopu na WooCommerce: Právní aspekty

Při rozjíždění byznysu je pro e-shopaře důležitý precizní postup a příprava. Abyste obchod dobře propojili s modulem WooCommerce, musíte věnovat pozornost nejen jeho technické stránce, ale i napojení na reklamní systémy a nastavení analytiky. Osvojte si všechny tyto kroky s novou sérií článků – v prvním dílu pochopíte, jak vyřešit právní aspekty zapojení e-shopu.

Fungujte bezchybně už od začátku

Zde je přehled těch nejpodstatnějších právních informací, kterým se při napojení vašeho e-shopu musíte věnovat.

1. Obchodní podmínky

Obchodní podmínky byste měli automaticky přikládat k potvrzení objednávky či potvrzení platby. Shoptet a APEK nabízí univerzální dokument ke stažení, který vám bude dobrým vzorem.

2. Podmínky ochrany osobních údajů

Pokud v rámci e-shopu využíváte externí služby, věnujte pozornost jejich kompletnímu zápisu do podmínek. I v tomto případě najdete všeobecný vzorový tiskopis na webu Shoptetu či APEKU.

Nastavení stránky s Privacy policy.

3. Platební a dopravní metody

Usnadněte zákazníkovi přístup k informacím o platebních a dopravních metodách s doplněnými cenami a tuto část zvýrazněte. Doplňte také informace ohledně vrácení zboží či jeho reklamace. Zákazníkům tím poskytnete odpovědi na časté otázky přehledně na jednom místě.

4. GDPR souhlas

Doplnění GDPR lišty slouží hlavně k remarketingu a sledovacím skriptům, které zákazník aktivuje odkliknutím patřičného souhlasu.

5. Informace o uchovávání osobních údajů

K předcházejícímu bodu se vztahuje poskytování informace o době, jak dlouho bude modul uchovávat osobní údaje zákazníka. Základní nastavení na automatické vymazání osobních údajů má WordPress už předchystané. Pokud vás zajímá vlastní nastavení, dokážete ho vyřešit tvorbou speciálního pluginu.

Odkazy v menu pro smazání osobních údajů či exportu na vyžádání uživatele.

 

Propojte váš obchod se světem online marketingu správným způsobem. Ulehčíte si tím jeho správu. Pokud používáte (či plánujete používat) Mergado, určitě využijte služby Mergado Packu – jeho pomocí snadno zapojíte funkce jako Facebook pixel či GLAMI piXel, vytvoříte kvalitní datové XML soubory nebo změříte konverze pro Heureku.

 

Mohlo by vás zajímat:

Všechno, co potřebujete vědět o spuštění e-shopu na WooCommerce: Analytika a reklamní systémy

Vedle základního nastavení musí e-shop věnovat pozornost i jeho viditelnosti mezi dalšími značkami. Zvolte si proto vhodný reklamní systém už při jeho vytváření. Spolu s důkladně nastavenou analytikou tak zaujmete potenciální nakupující lépe než jiné e-shopy. Projděte si naše tipy a zajistěte si bezchybné spuštění e-shopu.

07.05.2020
Migrace e-shopu: Jak účinně přesunout produkty z PrestaShopu na Shoptet

Při změně e-shopové platformy čeká provozovatele internetových obchodů mnoho úkonů. Jedním z nich je na první pohled pracné převedení produktů. Využijte naše zkušenosti – při migraci zboží z PrestaShopu na Shoptet si ušetříte mnoho času. Ukažme si, jak je to s pomocí Mergado Packů jednoduché.

30.04.2020
Všechno, co potřebujete vědět o spuštění e-shopu na WooCommerce: Základní nastavení

Zvyšte šanci e-shopu jak uspět mezi konkurenčními značkami hned při jeho prvotním nastavení. Pokračování tipů na úspěšné zapojení obchodu na WooCommerce vás provede přípravou fakturace, objednávek či e-mailingu. Pojďme si vše blíže představit.

28.04.2020

Přidat komentář