Konec HeurekaPointu znamená větší pohodlí pro vaše zákazníky

Taky se vám stalo, že jste ve správě e-shopu na Heurece dlouze zadávali jednotlivá výdejní místa mezi pobočky, a přitom jste si říkali, že potřebujete dělat něco úplně jiného? Také této markeťácké trampotě se Heureka rozhodla předejít. Od května končí podporu HeurekaPointu, zato rozšiřuje spolupráci s výdejními místy.

Heureka opět zjednodušuje. Tentokrát se zaměřila na lepší použitelnost sítě výdejních míst. K 1.5. končí podporu sítě HeurekaPoint a začíná spolupráci s novými výdejními místy. Ty nově aktivujete přímo v XML souboru, takže už nemusíte zadávat výdejní místa ručně. Všechny pobočky čerpá Heureka rovnou od výdejen a vám tak stačí aktivovat konkrétní síť výdejen formou elementu DELIVERY. Stejně jako ostatní elementy DELIVERY, obsahují i výdejní místa informace o cenách na zvolené výdejně.

Příklad:

<DELIVERY>

<DELIVERY_ID>ZASILKOVNA</DELIVERY_ID>

<DELIVERY_PRICE>39</DELIVERY_PRICE>

<DELIVERY_PRICE_COD>59</DELIVERY_PRICE_COD>

</DELIVERY>

 

Jaké výhody vám nový způsob aktivace výdejen na Heurece přinese:

  • V detailu produktu zákazníci rovnou uvidí, jaká výdejní místa využíváte.
  • Heureka bude kontrolovat vámi využívaná místa při vyfiltrování města. Pokud tedy v daném městě využíváte konkrétní výdejnu, zobrazí se u ní i váš e-shop.

To, že zákazníci přímo na Heurece uvidí, jaké výdejny v daném místě využíváte, usnadní jejich rozhodování k uskutečnění nákupu. Což pozitivně ovlivní váš konverzní poměr.

Vaši zákazníci přímo na Heurece uvidí, jaké výdejny v daném městě využíváte. Zdroj: sluzby.heureka.cz

Nezapomeňte

Jsou některé z vašich produktů nadrozměrné? Zboží přesahující povolené rozměry výdejna nepřevezme ani nedoručí. A Heureka tak výdejní místa u těchto produktů v XML nedokáže uvést.

Mergado tip 1

Stejně jako Zboží.cz, podniká i Heureka kroky ke zlepšení obsahu pro zákazníky. Jedním z nich je pomoc s výběrem vhodného zboží. S výběrem pomáhá upravený Nákupní rádce, jehož kvalita prošla v rámci jednotlivých kategorií sjednocením.

Co je v Nákupním rádci nového:

  • V jednotlivých kategoriích míval tuto funkci Nákupního rádce na starosti e-shop, který o její správu požádal. Nově však jeho obsah kompletně zaštítí Heureka. E-shop spravující tuto funkci nadále odpovídá za komunikaci dotazů z poraden.
  • Nákupní rádce je sjednocený. Vylepšil své texty a obrázky a jednotlivé sekce obdržely vlastní filtry, které zjednodušují vyhledávání a poskytují inspiraci na tělo.
Nákupní rádce vylepšil své texty a obrázky. Zdroj: sluzby.heureka.cz

Mergado tip 2

Chcete se stát partnerem sekce? Pokud v dané sekci partner zatím není, Heureka rozhoduje podle těchto kritérií:

  • obchod s množstvím produktů a značek v dané sekci
  • dobré hodnocení uživateli, nejlépe certifikát Ověřeno zákazníky
  • obchod zapojený do PPC programu

Zásadní podmínkou pro partnerství je kvalitní a rychlá komunikace odpovědí v Poradně. Jestli má sekce partnera či ne, zjistíte v Poradně sekce anebo pod filtrem parametrů v konkrétní kategorii.

 

Zaujal vás tento článek? Spousta užitečných informací ze srovnávačů a české ecommerce scény se dozvíte v našich Ecommerce tipech.

Přidat komentář