Konec HeurekaPointu znamená větší pohodlí pro vaše zákazníky

Taky se vám stalo, že jste ve správě e‑shopu na Heurece dlouze zadávali jednotlivá výdejní místa mezi pobočky, a přitom jste si říkali, že potřebujete dělat něco úplně jiného? Také této markeťácké trampotě se Heureka rozhodla předejít.

Taky se vám stalo, že jste ve správě e‑shopu na Heurece dlouze zadávali jednotlivá výdejní místa mezi pobočky, a přitom jste si říkali, že potřebujete dělat něco úplně jiného? Také této markeťácké trampotě se Heureka rozhodla předejít. Od května končí podporu HeurekaPointu, zato rozšiřuje spolupráci s výdejními místy.

Heureka opět zjednodušuje. Tentokrát se zaměřila na lepší použitelnost sítě výdejních míst. K 1.5. končí podporu sítě HeurekaPoint a začíná spolupráci s novými výdejními místy. Ty nově aktivujete přímo v XML souboru, takže už nemusíte zadávat výdejní místa ručně. Všechny pobočky čerpá Heureka rovnou od výdejen a vám tak stačí aktivovat konkrétní síť výdejen formou elementu DELIVERY. Stejně jako ostatní elementy DELIVERY, obsahují i výdejní místa informace o cenách na zvolené výdejně.

Příklad:

<DELIVERY>

<DELIVERY_ID>ZASILKOVNA</DELIVERY_ID>

<DELIVERY_PRICE>39</DELIVERY_PRICE>

<DELIVERY_PRICE_COD>59</DELIVERY_PRICE_COD>

</DELIVERY>

Jaké výhody vám nový způsob aktivace výdejen na Heurece přinese:

  • V detailu produktu zákazníci rovnou uvidí, jaká výdejní místa využíváte.
  • Heureka bude kontrolovat vámi využívaná místa při vyfiltrování města. Pokud tedy v daném městě využíváte konkrétní výdejnu, zobrazí se u ní i váš e‑shop.

To, že zákazníci přímo na Heurece uvidí, jaké výdejny v daném místě využíváte, usnadní jejich rozhodování k uskutečnění nákupu. Což pozitivně ovlivní váš konverzní poměr.

Nezapomeňte

Jsou některé z vašich produktů nadrozměrné? Zboží přesahující povolené rozměry výdejna nepřevezme ani nedoručí. A Heureka tak výdejní místa u těchto produktů v XML nedokáže uvést.

Mergado tip 1

Stejně jako Zboží.cz, podniká i Heureka kroky ke zlepšení obsahu pro zákazníky. Jedním z nich je pomoc s výběrem vhodného zboží. S výběrem pomáhá upravený Nákupní rádce, jehož kvalita prošla v rámci jednotlivých kategorií sjednocením.

Co je v Nákupním rádci nového:

  • V jednotlivých kategoriích míval tuto funkci Nákupního rádce na starosti e‑shop, který o její správu požádal. Nově však jeho obsah kompletně zaštítí Heureka. E‑shop spravující tuto funkci nadále odpovídá za komunikaci dotazů z poraden.
  • Nákupní rádce je sjednocený. Vylepšil své texty a obrázky a jednotlivé sekce obdržely vlastní filtry, které zjednodušují vyhledávání a poskytují inspiraci na tělo.

Mergado tip 2

Chcete se stát partnerem sekce? Pokud v dané sekci partner zatím není, Heureka rozhoduje podle těchto kritérií:

  • obchod s množstvím produktů a značek v dané sekci
  • dobré hodnocení uživateli, nejlépe certifikát Ověřeno zákazníky
  • obchod zapojený do PPC programu

Zásadní podmínkou pro partnerství je kvalitní a rychlá komunikace odpovědí v Poradně. Jestli má sekce partnera či ne, zjistíte v Poradně sekce anebo pod filtrem parametrů v konkrétní kategorii.

Zaujal vás tento článek? Spousta užitečných informací ze srovnávačů a české ecommerce scény se dozvíte v našich Ecommerce tipech.

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.