Reklamní systém ProductADS pro Heureku

Článek zveřejněn 19. 02. 2018
| 2 minuty čtení

Začátkem měsíce vydala Heureka v rámci své série Učíme se s Heurekou článek o ProductADS. Víte, o co se jedná? A jak to využít? Podívejme se na to spolu.

ProductADS je reklamní systém, který značkám umožňuje dostávat svoje produkty na přední místa ve vyhledávání či ve výpisu produktů na Heurece díky propagaci formou aukce. V inzerci ovšem nefigurují e‑shopy, ale konkrétní produkt, který upozorňuje na akci či novinku.

Pro koho je ProductADS

Systém je určený pro výrobce, popř. výhradní distributory značek, kteří chtějí podpořit prodej svého zboží. Taková reklama může o daný produkt vzbudit zájem a v dalším kroku si ho už zákazník koupí v konkrétním e‑shopu, který si vyhledá na Heurece. Pokud jste distributorem značky, můžete se registrovat zde a začít tak produktovou inzerci využívat.

Inzeráty se zobrazují na 2., 7. a 12. pozici ve výpisu produktů v kategorií. Poznáte je díky tomu, že jsou označené nálepkou s oranžovým kolečkem, ve kterém je slovo Hit, Akce, Tip, Novinka či Cenový tip. Jak jsme už zmiňovali, pozice se určují prostřednictvím aukčního systému. Pokud inzerujete v kategorii móda, zde nesou štítky názvy Módní hit, Hit sezóny, Tip na léto, Tip na zimu a Módní tip.

ProductAds najdete i na stránce vyhledávání, kde se inzeráty zobrazují na 1. pozici a v bočním sloupci. V mobilní verzi se inzeráty zobrazují na 1., 4. a 7. pozici. Podle Heureky jsou ProductAds jediný nástroj, který umožňuje propagovat produkt na lepší pozici v přirozeném výpisu produktů. Je tedy možné ho využít i pro produkty, které ještě nezískaly dostatečné hodnocení, aby se zařadily na přední příčky v kategorii.

Víc užitečných informací najdete v produktovém listě.

Mergado tip

E‑shopy mohou běžně využít produktovou reklamu například na Facebooku. Zde už je vidět, který konkrétní e‑shop daný produkt prodává. Aby se vaše obrázky zobrazovaly správně, je často třeba je upravit. Například, aby byl produkt vidět opravdu celý či z obrázku odstranit vodoznak. To můžete lehce zařídit pomocí naší aplikace Feed Image Edior. Díky ní upravíte obrázky, přidáte k nim sezónní štítky či štítek akce alebo novinka.

Napsal / Natália Saganová / 19. 02. 2018

Natálka v Mergadu začínala jako copywriterka, a proto na blogu narazíte i na její články. Teď ji nejčastěji uvidíte před hledáčkem kamery nebo jako hlavní organizátorku každoročního MergadoFestu. Šéfka copy týmu nepohrdne dobrým jídlem a ráda cestuje, nejlépe obojí dohromady. Je milovnice jógy, dobré knihy a tance.

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.