V polovině loňského roku svým uživatelům Google nabídl možnost zobrazovat produktové a výlohové reklamy na Youtube a v kanálu Objevit od Googlu. V březnu mezi kanály, které komplexněji zobrazují inzerci z Google Nákupů, přidá také Gmail.
Zaujměte uživatele Gmailu
Gmail je celosvětově rošířená služba, jejímž prostřednictvím firmy denně nabízí jejich zboží pomocí mailingu či reklam cílených podle obsahu e-mailů. Od 4. března 2020 (toto datum platí pouze pro Evropu) budete moct kromě těchto způsobů na zákazníky cílit pomocí produktových a výlohových reklam na Gmailu.
Inzerce se spustí automaticky
U vašich kampaní z Google Nákupů se zobrazování v Gmailu v březnu povolí automaticky, pokud je máte aktivované v rámci obsahové sítě Googlu. Jejich nastavování vás tak nebude stát mnoho úsilí navíc.
Jak ověřit, že je vaše kampaň přihlášena do obsahové sítě Google?
- Přihlaste se vašeho účtu v Google Ads.
- Zde klikněte na Kampaně a pak na vybranou kampaň v Nákupech.
- V kampani klikněte na Nastavení.
- V sekci Sítě hledejte zaškrtávací políčko vedle položky YouTube, Gmail a Objevit. Pokud je zaškrtnuto, vaše kampaň je do sítě přihlášena.
Obohaťte vaši reklamu o kampaně na Gmailu – každý další kanál, kterým oslovíte stávající i nové zákazníky, se víc než hodí, zvlášť když je jeho nastavení jednoduché. Využijte pro inzerci na Google Ads Mergado. Jeho pomocí si zde dokážete pohodlně a přehledně vytvořit několik typů kampaní.
Přidat komentář