Pomocí Gmailu nově dostanete vaše zboží z Google Nákupů blíž zákazníkům 

Lukáš Horák
26. 2. 2020
2 minuty čtení
Pomocí Gmailu nově dostanete vaše zboží z Google Nákupů blíž zákazníkům

V polovině loňského roku svým uživatelům Google nabídl možnost zobrazovat produktové a výlohové reklamy na Youtube a v kanálu Objevit od Googlu. V březnu mezi kanály, které komplexněji zobrazují inzerci z Google Nákupů, přidá také Gmail.

V polovině loňského roku svým uživatelům Google nabídl možnost zobrazovat produktové a výlohové reklamy na Youtube a v kanálu Objevit od Googlu. V březnu mezi kanály, které komplexněji zobrazují inzerci z Google Nákupů, přidá také Gmail.

Zaujměte uživatele Gmailu

Gmail je celosvětově rošířená služba, jejímž prostřednictvím firmy denně nabízí jejich zboží pomocí mailingu či reklam cílených podle obsahu e‑mailů. Od 4. března 2020 (toto datum platí pouze pro Evropu) budete moct kromě těchto způsobů na zákazníky cílit pomocí produktových a výlohových reklam na Gmailu.

Inzerce se spustí automaticky

U vašich kampaní z Google Nákupů se zobrazování v Gmailu v březnu povolí automaticky, pokud je máte aktivované v rámci obsahové sítě Googlu. Jejich nastavování vás tak nebude stát mnoho úsilí navíc.

Jak ověřit, že je vaše kampaň přihlášena do obsahové sítě Google?

  1. Přihlaste se vašeho účtu v Google Ads.
  2. Zde klikněte na Kampaně a pak na vybranou kampaň v Nákupech.
  3. V kampani klikněte na Nastavení.
  4. V sekci Sítě hledejte zaškrtávací políčko vedle položky YouTube, Gmail a Objevit. Pokud je zaškrtnuto, vaše kampaň je do sítě přihlášena.

Obohaťte vaši reklamu o kampaně na Gmailu – každý další kanál, kterým oslovíte stávající i nové zákazníky, se víc než hodí, zvlášť když je jeho nastavení jednoduché. Využijte pro inzerci na Google Ads Mergado. Jeho pomocí si zde dokážete pohodlně a přehledně vytvořit několik typů kampaní.

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.