Pomocí Gmailu nově dostanete vaše zboží z Google Nákupů blíž zákazníkům

V polovině loňského roku svým uživatelům Google nabídl možnost zobrazovat produktové a výlohové reklamy na Youtube a v kanálu Objevit od Googlu. V březnu mezi kanály, které komplexněji zobrazují inzerci z Google Nákupů, přidá také Gmail.

Zaujměte uživatele Gmailu

Gmail je celosvětově rošířená služba, jejímž prostřednictvím firmy denně nabízí jejich zboží pomocí mailingu či reklam cílených podle obsahu e-mailů. Od 4. března 2020 (toto datum platí pouze pro Evropu) budete moct kromě těchto způsobů na zákazníky cílit pomocí produktových a výlohových reklam na Gmailu.

Inzerce se spustí automaticky

U vašich kampaní z Google Nákupů se zobrazování v Gmailu v březnu povolí automaticky, pokud je máte aktivované v rámci obsahové sítě Googlu. Jejich nastavování vás tak nebude stát mnoho úsilí navíc.

Jak ověřit, že je vaše kampaň přihlášena do obsahové sítě Google?

  1. Přihlaste se vašeho účtu v Google Ads.
  2. Zde klikněte na Kampaně a pak na vybranou kampaň v Nákupech.
  3. V kampani klikněte na Nastavení.
  4. V sekci Sítě hledejte zaškrtávací políčko vedle položky YouTube, Gmail a Objevit. Pokud je zaškrtnuto, vaše kampaň je do sítě přihlášena.
Zaškrtávací políčko brzy najdete v sekci Sítě.

Obohaťte vaši reklamu o kampaně na Gmailu – každý další kanál, kterým oslovíte stávající i nové zákazníky, se víc než hodí, zvlášť když je jeho nastavení jednoduché. Využijte pro inzerci na Google Ads Mergado. Jeho pomocí si zde dokážete pohodlně a přehledně vytvořit několik typů kampaní.

 

Mohlo by vás zajímat:

Oslovte více zákazníků pomocí Google Ads

Google Ads je služba společnosti Google, v níž za pomoci zadání důležitých klíčových slov poskytnete větší význam vašemu webu ve vyhledávání Google. Nejenže tak přilákáte více zákazníků, s Google Ads zaujmete také správné publikum, které může být z vašeho okolí, ale i jakéhokoliv koutu světa.

30.11.2018
Propagujte svoje zboží online pomocí Google Shopping #1

Pro ty, kdo podnikají v ecommerce, je Google Shopping jeden z nejstěžejnějších kanálů. Propojení vašeho produktového feedu s Google Merchant Centrem je jen první krok. S naším dvoudílným průvodcem se vyhnete častým chybám a vaše inzerce bude od startu fungovat na sto procent.

03.01.2019
Propagujte svoje zboží online pomocí Google Shopping #2

V prvním článku o inzerci na Google Shopping jsme si prošli základy. V dnešním pokračování se podíváme na to, jak vytvořit Google účty Merchants, Ads a Analytics a navzájem je propojit. Vše zvládneme v pár krocích.

04.01.2019

Přidat komentář