Bidding Fox vylepšil přehlednost a přidal stránku Strategie

To, že tým Bidding Foxu svoji appku neúnavně vylepšuje, není žádnou novinkou. Za první dva měsíce roku 2020 lišáci opět přidali několik vylepšení. Proto si dnes můžeme představit užitečné novinky, mezi které patří vznik stránky Strategie, přepracování Hlavní stránky či nový přehled filtrů.

 

Využijte novinky v BF naplno

Pracujte snáz napříč projekty

V Bidding Foxu si už nějakou dobu dovedete ukládat nastavené filtry. Nově v záhlaví stránky Produkty přibyla nabídka, ve které přehled těchto produktových filtrů najdete. V tabulce uvidíte název filtru a způsob jeho nastavení. Pořadí filtrů můžete měnit, mazat a vyhledávat přes sloupeček Akce.

Uložené filtry také dokážete exportovat a importovat – pokud u svých klientů kontrolujete data se stejnou problematikou, nastavíte si univerzální filtry, které si vyexportujete a potom je naimportujete mezi projekty.

Seznam uložených produktových filtrů. Zdroj: www.bidding-fox.cz

V nastavení strategií získáváte více možností

Maximální CPC zvládnete u jednotlivých strategií nastavit procentuálně. Novou podmínku získaly také checkboxy. Po zaškrtnutí možnosti „Nebiddovat, kde jsem na top pozici s Heureka košíkem“ vám BF ušetří peníze za CPC u zboží, se kterým jste v této službě na top pozici.

Na Hlavní stránce budete mít lepší přehled

Po otevření appky nově rovnou uvidíte vývoj strategií a produktů včetně jejich pozic nebo detailní statistiky. V grafu „Top strategie“ se vám budou měnit křivky podle kritéria, které si nastavíte jako nejdůležitější. Přes názvy strategií se dostanete do jejich detailu.

Přehledy na hlavní stránce. Zdroj: www.bidding-fox.cz

Strategie získaly vlastní stránku

V záhlaví aplikace přibyla stránka Strategie a získala nové možnosti jejich nastavení. Mezi nimi je nejdůležitější možnost vytvořit strategii na vlastní výběr produktů. Nové funkce vám také pomohou ohlídat obrat, nebo limitovaný počet objednávek a nedovolí přesáhnout náklady či počet prokliků.

Jak vytvořit strategii na vlastní výběr produktů:

  • na stránce Produkty si nastavte filtr podle toho, které produkty chcete bidovat (např. nový sortiment, zboží, které je na nižší než 5. pozici, atd.)
  • tento filtr si uložte
  • na stránce Strategie klikněte na „vytvořit novou strategii“
  • vyplňte název, v kolonce „Aplikovat na:“ zvolte „uložené filtry“ a vyberte si filtr, který jste zrovna vytvořili

 

Vývoj strategie uvidíte v jejím detailu, na stránce Strategie nebo v grafech na hlavní stránce.

Používejte možnost Přidat rozpočet

Díky této funkcionalitě dokážete prodat například produkt, který je skladem v omezeném množství, v situacích, kdy jste mimo administraci e-shopu. Stačí si zvolit časové období, na které bude nastavený rozpočet aplikovaný.

Tabulka na přidání rozpočtu. Zdroj: www.bidding-fox.cz

Funkcionalitu si nastavíte nejen na objednávky, ale i na prokliky, náklady či obrat. Navíc ji dokážete zkombinovat s automatickým zapnutím a vypnutím strategií.

 

Dostaňte z novinek v aplikaci Bidding Fox co nejvíc. Toto video vám ukáže, jaké všechny funkce v ní najdete. A pokud vás aktuality z BF zajímají hlouběji, pusťte si Bidding Fox Live #11, kde Jirka všechny novinky představí názorně.

 

Mohlo by vás zajímat:

Marketing Miner se zaměří na SEO. Získávat data ze zbožáků vám pomůže Mergado

Nástroj Marketing Miner od 1. 1. 2021 přestane poskytovat data z Heureky, Zboží.cz a několika dalších srovnávačů. Nově se zaměří pouze na data mining pro oblast SEO. Ale nebojte se - data ze srovnávačů zboží získáte pohodlně pomocí Mergada a jeho aplikací.

18.11.2020
Nabízejte Balíkovnu jako další typ dopravy

Chcete svým zákazníkům usnadnit odběr zásilky v místech, kde je nízké pokrytí parcel pointů různých dopravců? Nabízejte dopravu do Balíkovny České pošty, ve které budou nakupující rychleji odbaveni prostřednictvím kódu k vyzvednutí. Nově ji podporuje i Heureka.

05.10.2020
Osvojte si bezchybné párování produktů s Just Bidding #7

Jak uchopit párování zboží z toho správného konce? V dalším díle série Just Bidding dostanete odpovědi na časté otázky, které e-shopaře trápí při vytváření produktových karet pro srovnávače zboží. S tipy od specialisty Jirky Guňky z Bidding Foxu se naučíte chyby nejen kontrolovat, ale i eliminovat.

20.08.2020

Přidat komentář