Jak vypsat nespárované produkty na Heurece pomocí aplikací?

Kateřina Šmajzrová
31. 10. 2017
3 minuty čtení
Jak vypsat nespárované produkty na Heurece pomocí aplikací?

Jedna z častých věcí, které e‑shopy řeší na vyhledávačích zboží je párování do správných kategorií. Čím lépe napárované produkty, tím lépe se zobrazují a vedou k vyšší prodejnosti. Naopak nespárované produkty na Heurece zapříčiní výrazně nižší tržby než byste čekali a před Vánoci to může být opravdu problém. V Mergadu však můžete pomocí různých aplikací kontrolovat, které produkty napárované jsou a které ne, a jak s nimi dále pracovat. 

Jedna z častých věcí, které e‑shopy řeší na vyhledávačích zboží je párování do správných kategorií. Čím lépe napárované produkty, tím lépe se zobrazují a vedou k vyšší prodejnosti. Naopak nespárované produkty na Heurece zapříčiní výrazně nižší tržby než byste čekali a před Vánoci to může být opravdu problém. V Mergadu však můžete pomocí různých aplikací kontrolovat, které produkty napárované jsou a které ne, a jak s nimi dále pracovat. 

Výpis nespárovaných produktů v Heureka Watchdog

Jednou z nejpoužívanějších aplikací v Mergadu je Heureka Watchdog. Díky ní se můžete podívat do hlouby na svou inzerci na Heurece. Například vypíše seznam nekvalitních názvů kategorií a umožní jejich úpravu na kategorie podle Heureky. Její velkou výhodou je, že ve svém přehledu vypíše nespárované produkty a nabídne nástroj na jejich spárování. Aplikaci si zapnete v našem Mergado Store. 

Bidding Fox vám pomůže nejen při biddingu

Náš biddingový automat Bidding Fox neustále přichází s různými vylepšeními. Kromě toho, že si v něm nastavíte biddingové strategie, také v něm přehledně uvidíte analytiku a grafy, které vám pomohou při vaší práci. V záložce Diagnostika najdete speciální element, který do Mergada přidala aplikace: BF_HEUREKA_PAIRING_FAILED, který nese informaci o tom, kde se párování nepodařilo. Tam rovnou kliknete na tlačítko Výběr v Mergadu a vypíší se vám všechny nespárované produkty. Zároveň na stránce Produkty odhalíte nespárované produky skrze výběr BF_HEUREKA_PAIRING_FAILED=1. Díky tomuto elementu vidíte produkty, které nejsou spárované a nedá se na ně biddovat. Pozor, je nutné vyhledávat ve výstupním feedu. Aplikaci si můžete zapnout tady.

Moudrá sova pohlídá nespárované produkty

Aplikace Data Owl umí využít statistická data ze srovnávačů cen k vytvoření nových elementů, díky kterým zlepšíte nastavení vaší inzerce. Poté, co Heureka spáruje produkt, přiřadí mu svoji URL adresu. To se v aplikaci Data Owl odrazí v elementu H_HEUREKA_URL_1. Díky němu uvidíte, zda je produkt spárovaný nebo ne. Ve formuláři je potřeba přepnout na možnost, aby se hledalo na výstupu Mergada. Vytvoříte výběr, kde je element H_HEUREKA_URL_1 prázdný a získáte tak nespárované produkty, se kterými je možné dále pracovat. 

Poté, co Heureka přidělí produktu URL adresu, v Data Owlu bude produktu přidělený tento element a zůstane tak i tehdy, kdy Heureka produkt z nějakého důvodu odpáruje. To se můžete stát třeba v případě, kdy Heureka mění kategorie nebo jsou vytvořené duplicitní karty, nebo vy změníte URL adresu produktu. Proto je dobré pro kontrolu jednou za čas projít administraci v Heurece. Vy ale díky tomuto elementu víte, do jaké kategorie a karty produkt patří a podle toho uděláte opravy. Aplikaci najdete tady. 

Mergado Tip

Pokud jste ještě v Mergadu nespárovali produkty pro Heureku, určitě vám pomůže náš našeptávač při hromadných úpravách vybraných produktů. Kromě toho vám může pomoci správně vyplněný PRODUCTNAME nebo EAN kód o kterém píšeme tady. 

Kateřina Šmajzrová

Katka se panu Mergadovi stará o české texty, hlídá aby jim bylo rozumět a aby vás bavily. Taky točí videa a webináře pro ty, kdo jsou spíš na obrázky než na texty. Mimo to ráda chodí po horách a čte.