Watchdog je hlídací pes. A Heureka Watchdog Vám umožní nahlédnout do hloubky inzerce na Heurece jako nikdo jiný. K tomu navíc nabídne nástroje, jak vybrané nešvary pomocí pár kliknutí vyřešit.
Jedna z častých věcí, které e-shopy řeší na vyhledávačích zboží je párování do správných kategorií. Čím lépe napárované produkty, tím lépe se zobrazují a vedou k vyšší prodejnosti. Naopak nespárované produkty na Heurece zapříčiní výrazně nižší tržby než byste čekali a před Vánoci to může být opravdu problém. V Mergadu však můžete pomocí různých aplikací kontrolovat, které produkty napárované jsou a které ne, a jak s nimi dále pracovat.
Výpis nespárovaných produktů v Heureka Watchdog
Jednou z nejpoužívanějších aplikací v Mergadu je Heureka Watchdog. Díky ní se můžete podívat do hlouby na svou inzerci na Heurece. Například vypíše seznam nekvalitních názvů kategorií a umožní jejich úpravu na kategorie podle Heureky. Její velkou výhodou je, že ve svém přehledu vypíše nespárované produkty a nabídne nástroj na jejich spárování. Aplikaci si zapnete v našem Mergado Store.

Bidding Fox vám pomůže nejen při biddingu
Náš biddingový automat Bidding Fox neustále přichází s různými vylepšeními. Kromě toho, že si v něm nastavíte biddingové strategie, také v něm přehledně uvidíte analytiku a grafy, které vám pomohou při vaší práci. V záložce Diagnostika najdete speciální element, který do Mergada přidala aplikace: BF_HEUREKA_PAIRING_FAILED, který nese informaci o tom, kde se párování nepodařilo. Tam rovnou kliknete na tlačítko Výběr v Mergadu a vypíší se vám všechny nespárované produkty. Zároveň na stránce Produkty odhalíte nespárované produky skrze výběr BF_HEUREKA_PAIRING_FAILED=1. Díky tomuto elementu vidíte produkty, které nejsou spárované a nedá se na ně biddovat. Pozor, je nutné vyhledávat ve výstupním feedu. Aplikaci si můžete zapnout tady.


Bidding Fox
Chcete být na Heurece vidět a přitom mít rozpočet pod kontrolou? Využijte služeb biddingového automatu. Několikrát denně přepočítává cenu CPC a drží pozici vašeho zboží tak, jak jste nastavili.
Moudrá sova pohlídá nespárované produkty
Aplikace Data Owl umí využít statistická data ze srovnávačů cen k vytvoření nových elementů, díky kterým zlepšíte nastavení vaší inzerce. Poté, co Heureka spáruje produkt, přiřadí mu svoji URL adresu. To se v aplikaci Data Owl odrazí v elementu H_HEUREKA_URL_1. Díky němu uvidíte, zda je produkt spárovaný nebo ne. Ve formuláři je potřeba přepnout na možnost, aby se hledalo na výstupu Mergada. Vytvoříte výběr, kde je element H_HEUREKA_URL_1 prázdný a získáte tak nespárované produkty, se kterými je možné dále pracovat.
Poté, co Heureka přidělí produktu URL adresu, v Data Owlu bude produktu přidělený tento element a zůstane tak i tehdy, kdy Heureka produkt z nějakého důvodu odpáruje. To se můžete stát třeba v případě, kdy Heureka mění kategorie nebo jsou vytvořené duplicitní karty, nebo vy změníte URL adresu produktu. Proto je dobré pro kontrolu jednou za čas projít administraci v Heurece. Vy ale díky tomuto elementu víte, do jaké kategorie a karty produkt patří a podle toho uděláte opravy. Aplikaci najdete tady.

Data Owl
Moudrá sova z Data Owl ví, jak využít statistická data ze zbožových vyhledávačů k vytvoření nových elementů, skrze které zlepšíte nastavení své inzerce. Na základě informací o počtu prokliků, konverzí, průměrné ceně nebo postavení zboží ve vyhledávání pak budete moci přes výběry v Mergadu ladit svou inzerci.
Mergado Tip
Pokud jste ještě v Mergadu nespárovali produkty pro Heureku, určitě vám pomůže náš našeptávač při hromadných úpravách vybraných produktů. Kromě toho vám může pomoci správně vyplněný PRODUCTNAME nebo EAN kód o kterém píšeme tady.
Přidat komentář