Proč je lepší použít Mergado a nevyvíjet funkce do svého e-shopu

Důvody z pohledu provozovatele e-shopu

Mergado je levné

Mergado stojí od 286 Kč měsíčně. Při platbě na 6 či 12 měsíců jsou slevy. Rok provozu tak lze získat od 2 746 Kč bez DPH. Spočítejte si kolik by stály úpravy e-shopu, hodinové sazby vývojářských firem se pohybují obvykle od cca 500 do 1500 Kč za hodinu práce. Za peníze, co by stály úpravy e-shopu, získáte Mergado na několik let a k tomu jeho další přínosy viz dále.

Mergado je levné

A to také při správě. Některé e-shopy mají v administraci políčko „Název zboží pro Zboží.cz“. Sem lze vyplnit ručně název, který zaručí správné spárování do produktové karty. A teď si vezměte, že jiná data potřebuje Zboží.cz, jiná Heureka, jiná menší vyhledávače zboží... a co když ručně naplníte stovky či tisíce položek a ty bude třeba najednou upravit? Třeba protože Heureka změní podmínky pro párovací názvy určité kategorie zboží? Kolik bude stát sil a peněz stovky či tisíce položek upravit ručně? Mergado má na toto nástroje a řadu úprav lze udělat za pár minut.

Začít můžete ihned

Práce vývojářů na vylepšení e-shopu často zaberou týdny i měsíce. Naproti tomu si v Mergadu založíte uživatelský účet, první export a je to. Zabere to asi 10 minut.

Mergado řeší strukturu i obsah XML

Vrátíme-li se k výchozí myšlence, "jednou si vyladit XML", pak to sice vyřeší chybějící elementy, opraví některé nedostatky, ale nedokáže postihnout obsah. To, co do dat pro inzerci putuje z importů zboží či ručního plnění, je neméně důležité a navíc se to průběžně mění. Je tedy třeba obsah XML sledovat a měnit průběžně a dlouhodobě.

Mergado umí funkce, které e-shop naučíte stěží

Z mnoha jmenujme například: přístup marketingové agentuře bez zásahu do administrace e-shopu, audit XML, audit nabídky, nástroje pro výpočet optimálních nabídek za prokliky, export kampaní do Skliku a další.

Mergado se dál vyvíjí

Výčet funkcí stále není konečný. Plán nových vychytávek a nástrojů je dlouhý a tým pana Mergada neustále pracuje na vylepšování.

Získáte informace

Součástí využívání Mergada je e-mailový newsletter, který informuje o novinkách v oboru, problémech a tipech, jak tyto problémy řešit. Uživatelská podpora pomáhá s řešením základních výzev a zodpovídá dotazy.

Důvody z pohledu marketéra

Mergado zjednoduší práci s velkými objemy dat

Už jsem to zmínil výše. Přesto je to klíčové. Mergado podporuje regulární výrazy, má funkce „najít a nahradit“, „hromadné přejmenování kategorií“, vlastní proměnné, zkrátka je stavěno na práci s velkými objemy dat. Tím práci zrychlí a zefektivní.

Změna nastavení je rychlá a levná

Pokud jeden den nastavíte např. nabídky za prokliky a druhý den si to rozmyslíte, zabere úprava pár kliknutí. Představte si, že byste toto zadávali k realizaci vývojářům. Kolik by to stálo času?

Zpracování statistických dat

Mergado může kromě dat o nabídce zboží e-shopu zpracovávat také statistická data z Heureky či data o nákladech e-shopu. Na jejich základě fungují pokročilé algoritmy, které umožňují např. optimalizovat náklady na inzerci.

Mergado nejsou jen „zbožáky“

Aktuálně Mergado dokáže zpracovat pro všechny podstatné vyhledávače zboží v ČR a SR, konvertuje data pro Google Nákupy, podporuje dva německé vyhledávače zboží. Dále podporuje RTB platformu AdForm a PPC reklamní systém Sklik. To vše v základní ceně. Uživatel platí pouze za celkový počet výstupních položek v Mergadu. Bez zvláštních příplatků.

To jsou hlavní důvody, proč se domnívám, že je Mergado levnější, než upravovat e-shop a zákazníkům přinese, při správném nastavení, více.

Jaký je Váš názor?

Komentáře

PS.: nechci budit dojem, že je Mergado dokonalé. Krom silných stránek má i slabé. Jako příklad uveďme třeba srozumitelnost nápovědy a dobrou použitelnost administrace. Na vylepšení pracujeme.

Michal Janík (admin)/Pondělí, 19. Květen 2014 - 8:53

Přidat komentář