Facebook

Co je Facebook

Od svého vzniku v roce 2004 se Facebook stal na několik let nejoblíbenější sociální sítí na světě. Kromě toho je však velmi silným nástrojem pro marketingovou komunikaci. Tento kanál umožňuje reklamu prostřednictvím sponzorovaných příspěvků, PPC i inzerci zboží e-shopů pomocí XML feedu. Síla Facebooku jako reklamního kanálu vzrostla akvizicí Instagramu a propojením jejich marketingových možností.

Jak vám s inzercí na Facebooku pomůže Mergado?

Mergado je feed marketingový nástroj, jehož pomocí dokážete hromadně a automatizovaně nastavovat inzerci pro řadu velkých zbožových srovnávačů, včetně Facebooku.

  • Mergado už několik let nabízí kompletní podporu Facebook formátu. 
  • Pro obě domény nabízíme Audit feedu a našeptáváme automaticky strom kategorií
  • Používáte či pro inzerci na Facebooku chcete používat některé e-shopové platformy? Propojte je pohodlně s Mergadem pomocí bezplatného modulu Mergado Pack
  • Obrázky, které jsou na Facebooku stěžejní, hromadně upravíte v appce Feed Image Editor.

 

 

Jak inzerovat na Facebooku?

Jakýkoliv obchodník.

Zdrojem dat jsou tradiční importy XML.

Soubory musí být uloženy na URL adrese.

Odborné články o inzerci na Facebooku

Co se nejvíc řeší v balkánské e-commerce? Získejte přehled s interním průzkumem Mergada

Expandujete s e-shopem na Balkán? Udělejte si přehled o tom, co je pro uživatele zdejších online trhů důležité. Pomůže vám s tím průzkum nejdiskutovanějších témat facebookových skupin, který jsme prováděli od května 2020 do ledna 2021.

18.03.2021
Upravte Google a Facebook formáty podle jejich aktuální specifikace

Google a Facebook do svých specifikací v minulých měsících přidaly nové elementy bez jakékoliv notifikace. To v Mergadu vedlo k tomu, že se tyto elementy u projektů, které na vstupu měly Google nebo Facebook formát, automaticky neskrývaly.

26.08.2020
Ecommerce tipy #10 – Základy PPC inzerce

Desáté Ecommerce tipy jsou tu, tentokrát na téma: Základy PPC inzerce. Zajímá vás, jaké jsou základní ppc systémy, které se nastavují na českém a slovenském trhu a jejich typy kampaní? Chcete se naučit pracovat s Sklikem, Google Ads nebo Facebookem? První kroky vám usnadní toto video.

07.12.2018
Výpočtové pravidlo s textovými daty aneb pozor na počítání s textem

Na našem supportu vám denně pomáháme s obsluhou Mergada a jeho nástrojů. Setkáváme se tak se zajímavými případy, jejichž řešení bývá výzvou i pro nás. Dnes se budeme věnovat problematice nastavování výpočtových pravidel.

28.02.2018
https://youtu.be/ohqAuQymL_k

Využíváte reklamu na Facebooku? Pak byste si neměli nechat ujít rozhovor s Lukášem Dadejem, který se mu věnuje a v rozhovoru ukazuje jeho výhody oproti jiným formám marketingu. Má pro vás taky pár tipů jak s facebookovým marketingem naložit. 

27.10.2017
Převlečte svou facebookovou reklamu do plavek!

Čas prázdnin a dovolených je pro někoho možná okurkovou sezónou, jsou ale odvětví, která z ní dokáží vytěžit. A co teprve když své zákazníky zaujmete originálními letními obrázky!

14.06.2017
obrázky na míru aneb novinky ve Feed Image Editoru

Přidat do obrázku info o ceně, logo e-shopu nebo výzvu k akci bylo doposud možné jen u exportu pro Facebook. Nově se ale aplikace Feed Image Editor otevírá širokému použití a umožní vám vylepšit vaše produktové obrázky napříč inzertními kanály!

24.05.2017
Úprava obrázků ve Feed Image Editoru je ještě snazší!
Vývoj nikdy nespí! Dokazují to i novinky v obrázkových aplikacích – Feed Image Editoru i Feed Image Editoru Express. Možná vám minule přišlo, že nic lepšího než nahrávání vlastních obrázků už nejde připravit. Nechte se přesvědčit, že jde!
 
06.03.2017
Průvodce produktovými kampaněmi na Facebooku 3. část - Dynamický remarketing

V minulé části jsem zmínil, že se budeme věnovat Facebook pixelu, dynamickému remarketingu a správě kampaní v Power Editoru. Jelikož vše dohromady dává slušnou porci informací, rozhodl jsem se daná témata rozdělit na dva články. Tato část bude o prvních dvou zmíněných tématech a čtvrtá bude o správě kampaní v Power Editoru.

18.03.2016
 Průvodce produktovými kampaněmi na Facebooku - 2.část

Ve druhé části průvodce produktovými kampaněmi na Facebooku budeme pokračovat přesně tam, kde jsme skončili v první části. Řekneme si něco o správci reklam.

24.02.2016