MAX_CPC_SEARCH

MAX_CPC_SEARCH je element XML pro Zboží.cz. Stanovuje maximální nabídku za proklik z výsledků vyhledávání Zboží.cz. Úzce tak souvisí s XML elementem MAX_CPC, který u Zboží.cz stanovuje nabídku za proklik z produktové karty. Oba elementy lze využít k řízení nákladů na reklamu e-shopu.

Odborné články o XML elementu MAX_CPC_SEARCH:

Náhled Slev na Zboží.cz

V pondělí spustilo Zboží.cz sekci Slevy. Nově se tak tři zlevněné produkty zobrazí na hlavní stránce Zboží.cz a vznikla celá nová sekce, propagující zlevněné zboží. Pojďme si říct, co by o této novince měly vědět inzerující e-shopy.

14.07.2016
Mr. Mergado CPC rule

Aby člověk nastavil svému e-shopu v Mergadu nabídky za prokliky, potřeboval k tomu někdy i desítky různých pravidel. Nově jsem připravil pravidlo, které tuto práci zjednoduší. Přečtěte si jak.

14.08.2015
Statistiky provozovny Zboží.cz

Od minulého pondělka vrací Statistiky provozovny v administraci Zboží.cz čísla, která k vyhodnocení inzerce využít lze. Najdete v nich výsledky inzerce na produktových kartách i v placeném vyhledávání. Tyto dvě skupiny prokliků tak lze snadno porovnat.

10.11.2014
Nové Zbožícz

Navažme na komentář k přípravám spuštění nového Zboží.cz a podívejme se, co přinese nové Zboží.cz pro inzerenty. Novou grafiku, responzivní web - to si můžete vyzkoušet na veřejné beta verzi sami. Zde se podíváme na zoubek technickým zajímavostem.

24.09.2014
Zboží cz a pan Mergado

Také vám přišel e-mail s návodem, jak nastavit inzerci na Zboží.cz tak, aby fungovala i po 1. říjnu 2014? Shrnul jsem pro vás to podstatné.

18.09.2014