E‑shopy, připravte se na nové Zboží.cz!
Přechod na nové Zboží.cz
Připomenu, že příčinou změn je přechod na novou verzi Zboží.cz. Nyní máte možnost, prohlédnout si veřejnou beta verzi nového Zboží.cz. Zde přikládám PDF s návodem přímo z dílny Zboží.cz. A to podstatné je následující:
- Zboží označené elementem TOLLFREE = 1 doposud bylo zobrazováno s cenou prokliku 0,20 Kč. Nově se toto zboží na Zboží.cz nezobrazí vůbec.
- Element MAX_CPC, který udává maximální nabídku za proklik, bude platit v produktových kartách.
- Nový element MAX_CPC_SEARCH uvede nabídku za proklik z výsledků fulltextového vyhledávání.
- Nutno v administraci Zboží.cz aktivovat kampaň, aby běžela i po 1. říjnu 2014.
Přípravy nového Zboží.cz pro vás budu i nadále sledovat. Sledujte, co je nového pomocí mého RSS, Twitteru či Facebooku.

Komentáře
Nový element MAX_CPC_SEARCH se týká fulltextového hledání na Zboží (tedy jednoho z módů hledání Zboží), nikoli fulltextového hledání na Seznamu. Teda doufám. Přijde mi to důležité doplnění, aby se předešlo zmatkům.
Děkuji za podtrhnutí Yuhů. Můžeš prosím naznačit, zda nepřipravujete pro Zboží.cz např. nové hinty?
(PS: jinak na podrobnějším rozboru vyhledávání i dalších technických novinek pracujeme. Mělo by být na blogu snad do konce tohoto týdne.)
Nutno v administraci aktivovat kampan… Tedy i kampan ktera je aktivni? Je tam nejake nove tlacitko?
Zatím je v administraci Zboží.cz vše při starém.
Děkuji Lukášovi za doplnění:
@mergado_cz + co ve článku nepadlo: od 29.9.2014, se nebudou zobrazovat inzeráty @Sklik na službě @zbozi_cz :)
— Lukáš Král (@kral_lukas) September 19, 2014