Zboží.cz nasadilo nový vzhled a nové funkce!

Dnešní novinky na Zboží.cz

Co uvidí běžný uživatel je především nový vzhled Zboží.cz. Ten navazuje na dříve nasazený, moderní a čistý design. Nový prvek najdete na hlavní stránce Zboží.cz, zcela nové jsou kolekce zboží, kategorie módy jsou, podobně jako na Heurece, přizpůsobené právě módě a odlišují se od jiných kategorií. Bylo rozšířeno filtrování podle parametrů a je toho ještě víc. Zvídavý čtenář si může, po dočtení těchto řádek klikat Zboží.cz a obdivovat se vylepšené grafice. Pro budoucí pokolení přiložím v závěru článku náhledy vybraných stránek.

Podrobněji se nové grafice však věnovat nebudu. To proto, že inzerující e-shopy by měly zajímat spíše novinky ve fungování a řízení inzerce. Novinky pro marketingové specialisty shrnu ve stručných odrážkách.

Co by měli vědět marketéři e-shopů

  • V pátek jsem psal o tom, že Zboží.cz podporuje kategorie a parametry. Toto je nyní informace zcela zásadní. Právě kvalitní zpracování kategorií může zajistit, aby se nabídka e-shopu zobrazila v kategorii i když není v produktové kartě. Uvedení parametrů pak zajišťuje správnou viditelnost inzerce při filtrování zboží - to je nyní v kategoriích opět zásadně rozšířeno.
  • Inzerce módy dostala hlubší rozměr. Novinky by měly zlepšit zážitek uživatelů a na e-shopy, které připraví data, přivést více zákazníků.
  • Produktové karty byly přepracovány vzhledově. Počet nabídek e-shopů zůstal zachován.
  • Některé kategorie zboží nemusí nabídky e-shopů do karet párovat záměrně. Zvýrazní se přínos kvalitních kategorií CATEGORYTEXT v XML (a přepis hodnot dle stromu Zboží.cz, viz pravidlo pro hromadný přepis kategorií v Mergadu).

To je, pro tento okamžik vše. Případné dotazy pište do mého zánovního diskusního fóra.

Náhledy nového Zboží.cz

Hlavní stránka Zboží.cz

Hlavní stránka Zboží.cz

Stránka kolekcí módy

Stránka kolekcí módy

Příklad konkrétní kolekce módy na Zboží.cz

Příklad konkrétní kolekce módy na Zboží.cz

Po prokliku z kolekce se zobrazí atypický detail zboží s podobným zbožím

Po prokliku z kolekce se zobrazí atypický detail zboží s podobným zbožím

Výběr podkategorií Zboží.cz má nový vzhled

Výběr podkategorií Zboží.cz má nový vzhled

Výběr podkategorií Zboží.cz lze rozbalit, je-li podkategorií hodně

Výběr podkategorií Zboží.cz lze rozbalit, je-li podkategorií hodně

Příklad filtrování v kategorii Zboží.cz

Příklad filtrování v kategorii Zboží.cz

Kategorie jiná než móda

Kategorie jiná než móda

Filtrovat podle parametrů lze i ve výsledcích vyhledávání

Filtrovat podle parametrů lze i ve výsledcích vyhledávání

Výpis nabídek v kategorii obsahuje i informace o dopravě

Výpis nabídek v kategorii obsahuje i informace o dopravě

Produktová karta se změnila vzhledem, obsah zůstal podobný

Produktová karta se změnila vzhledem, obsah zůstal podobný

 

Komentáře

Naše zkušenost se zbozi.cz

Importujeme cca 109 výrobků určité značky / košile a kravaty /. Po zadání značky na zbozi.cz nám nabídne zbozi.cz 8 výsledků "spárovaných výrobků". Tedy 8 košil, kravaty žádné.

"Spárování" - hledám košili, líbí se mi modrá. Má ji 9 obchodů. Paráda. Vcházím do prvního obchodu a jsem na červené košili. Procházím další eshopy, výsledek podobný. Jen jiná barva. Nacházím výrazně levnější košili. Říkám si, že ostatní eshopy mají vysoké ceny. Ups. Jedná se o jiný model košile. Cenové srovnání je úplně mimo. Eshopy mají návštěvnost, zaplatí za prokliky, zákazník nekupuje a zřejmě značně otrávený odchází někam jinam hledat. Takové "ne-spárování" není rozhodně výjimkou.

Hledám šaty: Značka obsahuje dva slova. Ačkoliv internet plný této značky, dostávám 9 nabídek. Heureka 159 nabídek. Exportujeme ve feedu 139 nabídek. Po konzultaci se seznamem mám zadat jen jedno slovo z názvu značky /polovinu názvu/. Dostávám 9 stránek výrobků. Pokud tedy nemůžete najít něco, zkuste zadat poloviční název?

K čemu vlastně je dobré takové nové zbozi.cz ? Pokud nabídne zákazníkovi zboží, pak omezenou nabídku. Při procházení nabídne mnohdy jiné zboží, než v náhledu.

Jaké máte zkušenosti se zbozi.cz Vy? Pokud máte horší nebo špatné konverze, je to možná tím, že zákazníci chtějí něco jiného, než když se proklikali do Vaší nabídky. Ale třeba je Vaše nabídka zaskočí a zaujme natolik, že nakoupí úplně něco jiného, než chtěli.

Roman/Sobota, 13. Srpen 2016 - 10:51

Přidat komentář