Heureka nabízí množství prostředků, které vám pomohou navýšit prokliky do e-shopu. O výhodách PPC režimu jsme psali nedávno. Dnes si uděláme přehled dalších kroků, díky kterým namíří do e-shopů vašich klientů větší množství zákazníků.
Box doporučených obchodů
Box doporučených obchodů, tedy oranžová pasáž pod popisem a obrázkem zboží, je důležitá část Detailu produktu. Právě odsud pochází v průměru až 44 % ze všech prokliků do e-shopů.
Aby Heureka do Boxu doporučených obchodů e-shop zařadila, musí e-shop splňovat 4 podmínky.
Rozhoduje se podle:
- ceny produktu
- dostupnosti produktu
- hodnocení v Ověřeno zákazníky
- ceny za proklik
Biddujte
Pokud je váš klient nerozhodný, zda možnosti biddingu využívat, čísla Heureky by ho měla snadno přesvědčit. Podle grafů Heureky biddování k růstu prokliků pomůže 8 z 10 internetových obchodů. Prokliky se průměrně zvednou o 69 %. A jaké kategorie mají největší potenciál získávat při využívání biddingu více prokliků? Je to sport, jídlo a nápoje, bílé zboží, dětské zboží a auto-moto.
Heureka klientům na svém blogu poskytla přehled biddovacích nástrojů.
Buďte na správné pozici
Čím vyšší pozici nabídka zastává, tím víc je vidět a roste její proklikovost. Heureka poukazuje na fakt, že dobře fungují dvě metody: být nejlevnější nebo útočit na nejvyšší pozici v boxu doporučených obchodů. Jen zvýšením pozice o jednu příčku získáte průměrně 15% zvýšení prokliků.
Vyplňte všechny údaje
Zákazníkův zájem navštívit e-shop vzbudí správně vyplněné údaje:
- produkt skladem – prokliky do e-shopu vzrostou průměrně o 7 %

- cena dopravy – průměrný nárůst prokliků o 20 %

- ikona ShopRoku – přinese o 15 % více prokliků

- ikona Autorizovaného prodejce – zvýší prokliky až o 5 %

Pro zvýšení počtu prokliků do e-shopu klienta na Heurece je několik cest. Použijte je všechny, jistě se vám to vyplatí. A co se biddingu týče – pro uživatele Mergada existuje skvělá aplikace, s níž bidding na Heurece brzy snadno ovládnete. Jmenuje se Bidding Fox.
Přidat komentář