Blog pana Mergada



google nákupy zákaznické recenze

Ověřeno zákazníky na Heurece všichni známe a většinou i používáme, nově ale s hodnocením od zákazníků přišly taky Google Nákupy. Co to pro e-shopy může znamenat a jak na to?

Výzva kapitána Mergada

Feed Image Editor je sice mladou aplikací, ale už teď tušíme (a vy jistě taky), že se s ní dají dělat velké věci! A velké věci si zaslouží velkou odměnu – náčelník Michal proto vyhlásil na Mergadově fóru prosincové zápolení, jehož vítěz obdrží láhev kapitána Mergada! Jak na to?

Zendesk v Mergadu

Namísto obvyklých tipů pro práci s Mergadem se s vámi dnes podělíme o naši čerstvou zkušenost s nasazováním helpdeskového systému Zendesk. Přečtěte si o jeho výhodách i zádrhelech, na které jsme narazili. 

Rozhovor s odborníkem: Petra Mikulášková

Certifikaci pro specialisty Heureky, kterou srovnávač nedávno zavedl, vede od začátku Petra Mikulášková. V rozhovoru se s námi podělila o zkušenosti ze školení i zákulisí jeho přípravy. 

Doručení do Vánoc

S blížícími se svátky přibývají na startovní listině závodu s časem závodníci z obou skupin – nakupující i prodávající. Zatímco první doufají, že ještě 22. prosince dárky úspěšně pořídí a nechají si je doručit až domů, druzí šponují lidské i přepravní kapacity na maximum, aby jim jejich přání splnili.

Heureka logo

Heureka nově povoluje přidávat do elementu GIFT kromě konkrétních dárků také možnost cashback, tedy vrácení části peněz zdarma. 

Pricing Rank logo

Měnit pozici ve srovnávačích je možné nejen skrze bidding – podobně může zafungovat i změna cenové politiky. A pro její snadné a rychlé nastavování vám teď představujeme novou aplikaci Pricing Rank pro Heureku.

chyby v XML feedu

Chybám v XML feedu jsme se začali věnovat už v prvním díle seriálu před pár týdny. Nyní na něj navážeme a ukážeme si další řešení častých chyb, které z auditu XML vyplynou. 

Feed Image Editor eXpress pro Mergado

Obrázky vydají za tisíc slov, říká se. A na Facebooku mají třikrát větší dosah než textové příspěvky. Ovšem není obrázek jako obrázek. 

Prodlevy v generování feedu, graf

Provedete změnu v e-shopu (upravíte cenu, přidáte zboží), přegenerujete feed a jdete se podívat na Heureku. A… nic. Úpravy se neprojevily. Jak to? Nejčastější příčinou jsou prodlevy mezi jednotlivými přegenerováními feedu. I s těmi ale můžete pracovat ve svůj prospěch. 

Stránky