Blog pana Mergada



XML Zboží.cz

No ano, už to opakuji po několikáté - v pondělí 1. srpna 2016 vypne Zboží.cz inzerci všech e-shopů, které mu posílají data ve starém formátu XML. A já žádám své uživatele, aby si data v mé administraci přepnuli sami. Stačí přitom jedno kliknutí na stránce Pravidla. Jenže to má jedno ale...

Biddingové automaty a Pricing monitor
V poslední době jsou čím dál více skloňovány biddingové automaty pro řízení inzerce ve vyhledávačích zboží.
Ne vždy však udělají tu nejlepší službu a přitom to často nemusí být přímo jejich chyba...
Jak v Mergadu fungují oprávnění?

V tomto článku si vysvětlíme, jak fungují uživatelská oprávnění v Mergadu, co které oprávnění znamená a jak s nimi pracovat.

zboží last minute

Možná vám přijde, že už se trochu opakujeme, ale raději připomínáme, že eshopům, které nebudou mít 1.srpna nový formát Zboží.cz bude vypnuta inzerce. Je tedy nejvyšší čas začít řešit tento problém.

Heureka CPC / bidding, novinky

Minule jsem v rozboru plnění podmínek Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže Heurekou slíbil, že se podíváme na některé novinky, které byly na Heurece nasazeny, podrobněji. Dnes se zaměříme na placenou inzerci e-shopů v PPC režimu (bidding).

Přegenerování, aplikace pravidel aneb jak to celé funguje

Množí se nám dotazy na to, jak vlastně fungují synchronizace a aplikace pravidel v Mergadu. Pojďme si objasnit, k čemu slouží které tlačítko.

Heureka splnila podmínky ÚOHS

O změně majitele Heureky se toho napsalo, na můj vkus, až příliš mnoho. Tedy hodně se psalo o pocitech a málo se stavělo na skutečných faktech. To mne zajímalo málo, protože jsem se bavil prací na nových funkcích pro vás. Nyní se ale situace změnila - Heureka totiž zareagovala na podmínky Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže které jí, v souvislosti se změnou vlastníka, uložil a nasadila řadu novinek. Ty jsou důležité a je jich tolik, že namísto jediného článku budeme potřebovat rovnou celý seriál k jejich analýze. Začneme jej od shrnutí situace.

Shopalike a varianty

Další Mergadův tip se bude týkat velikostních variant produktů. Před nedávnem jsme řešili s jedním klientem zajímavý problém pro vyhledávač Shopalike. Vyřešení tohoto problému pomohlo klientovi optimalizovat náklady na inzerci.

Mergado blog

Tohle není nic nového - certifikovaným agenturám jsem nabízel už před lety prostor zde na blogu. Řeknete si asi „...Proč nabídl prostor ostatním?...“. Inu naučil jsem se, že žádný člověk neví úplně vše. A někdy je i více pohledů na jeden problém prospěšných. A tak si myslím, že si vy, čtenáři Mergadova blogu, zasloužíte číst i jiné názory jiných lidí.

Mergadův nabídkový XML feed

Už jsem vám o Mergadově nabídkovém XML řekl, shrnul jsem novinky v nejnovější verzi, a teď mi dochází, že jsem nevysvětlil, jak by měl vývojář shopsystému při nasazování podpory tohoto formátu XML postupovat nejlépe. Následující řádky toto napraví.

Stránky