Využijte expo chytře: Jak propagovat stánek na e-commerce veletrhu?

Jak chytře propagovat své zboží či služby během e-commerce veletrhu? Je chytré zveřejňovat selfies z takové události na vašich sociálních sítích? Nebo nabízet pivo potenciálním zákazníkům? Až se období marketingových veletrhů opět rozproudí, vystavovatelé budou soutěžit o zájem každého návštěvníka. Využijte čas karantény na pořádnou přípravu vašeho stánku pomocí tohoto vlogu.

Zvyšte váš prodej vhodnou propagací

Propagace vašich služeb na akcích jako Berlin Ecommerce Expo je skvělý způsob, jak zvýšit váš prodej. Když jsme se s Mergado týmem vydali do Berlína, rozhodli jsme se natočit tematický vlog.

Podělíme se s vámi o znalosti, které jsme získali během roků tvorby reklamy Mergada pro veletrhy v zemích jako je Polsko nebo Česko. Najdete v něm informace o tom, jak připravit svůj prostor, jak připravit své zaměstnance a hlavně jak se během veletrhu stát nezapomenutelnými.

 

Pokud vhodně uzpůsobíte svůj stánek a připravíte své zaměstnance, v období veletrhů, které nastane po skončení karantény, jistě zaujmete mnoho nových zákazníků. Pro více informací o tom, jak vyniknout v elektronickém obchodu a v inzerci na zbožácích navštivte náš blog a YouTube kanál.

 

Mohlo by vás zajímat:

Winter MergadoFest bude! Pustíte si ho na obrazovkách

Protože jsme si na programu pro Winter MergadoFestu dali opravdu záležet, rozhodli jsme se upořádat Online MergadoFest. Aby byl pro vás jeho obsah co nejužitečnějí, ustoupili jsme od prvotního tématu Zahraniční expanze. Místo toho vám poskytneme inspiraci, kterou využijete okamžitě.

25.03.2020
Aktuální informace ze světa e-commerce v době karantény

V období karantény se situace vyvíjí každý den a skoro každý den se mění opatření vlády. Proto vám přinášíme aktuální informace, které poskytnou přehled změn zavedených důležitými e-commerce službami. Pokud máte tip na novinku, o které by měli e-shopaři a marketéři vědět, napište nám do komentáře.

18.03.2020
Provoz e-shopu v karanténě: Na co dát pozor, aby inzerce fungovala

Situace kolem viru SARS-CoV-2 je všeobecně náročná. To však neznamená, že by váš e-shop neměl efektivně fungovat. Je ale potřeba podniknout několik kroků, které vám pomohou získat jistotu, že následující týdny vydrží. Popišme si, jaké kroky to jsou.

16.03.2020

Přidat komentář