Využijte expo chytře: Jak propagovat stánek na e‑commerce veletrhu?

Lukáš Horák
30. 3. 2020
1 minuta čtení
Využijte expo chytře: Jak propagovat stánek na e-commerce veletrhu?

Jak chytře propagovat své zboží či služby během e‑commerce veletrhu? Je chytré zveřejňovat selfies z takové události na vašich sociálních sítích? Nebo nabízet pivo potenciálním zákazníkům? Využijte čas karantény na pořádnou přípravu vašeho stánku pomocí tohoto vlogu.

Jak chytře propagovat své zboží či služby během e‑commerce veletrhu? Je chytré zveřejňovat selfies z takové události na vašich sociálních sítích? Nebo nabízet pivo potenciálním zákazníkům? Až se období marketingových veletrhů opět rozproudí, vystavovatelé budou soutěžit o zájem každého návštěvníka. Využijte čas karantény na pořádnou přípravu vašeho stánku pomocí tohoto vlogu.

Zvyšte váš prodej vhodnou propagací

Propagace vašich služeb na akcích jako Berlin Ecommerce Expo je skvělý způsob, jak zvýšit váš prodej. Když jsme se s Mergado týmem vydali do Berlína, rozhodli jsme se natočit tematický vlog.

Podělíme se s vámi o znalosti, které jsme získali během roků tvorby reklamy Mergada pro veletrhy v zemích jako je Polsko nebo Česko. Najdete v něm informace o tom, jak připravit svůj prostor, jak připravit své zaměstnance a hlavně jak se během veletrhu stát nezapomenutelnými.

Pokud vhodně uzpůsobíte svůj stánek a připravíte své zaměstnance, v období veletrhů, které nastane po skončení karantény, jistě zaujmete mnoho nových zákazníků. Pro více informací o tom, jak vyniknout v elektronickém obchodu a v inzerci na zbožácích navštivte náš blogYouTube kanál.

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.