Nové vychytávky do Bidding Fox Elements přinesly data z Heureky a agregace elementů

Článek zveřejněn 07. 08. 2019
| 3 minuty čtení

Aplikace Bidding Fox Elements pracuje se širokým spektrem informací a pomáhá vytvářet nové elementy, které vaši inzerci vytáhnou na vyšší příčky. V nedávné době začala nabízet dva nové okruhy dat. Umožňují připojovat nejen klasické údaje z Google Analytics či reklamních systémů, ale i různé typy dat konkrétních e‑shopů. Přečtěte si, jaké to má pro vás výhody.

Data už nejsou anonymní

Nové možnosti v datech a výběrech v exportu s sebou přináší změny v podobě získávání informací o konkurenci, dostupnosti zboží nebo cenách. Významná inovace Bidding Fox Elements spočívá v nové práci s výběry. Doteď byla data o konkurenci v Elements a v Mergadu anonymní. Nově už dokážete identifikovat pozici konkrétního prodejce a tyto informace dále využít.

Nové informace v Elements

Čerstvé zdroje dat navazují na nedávné připojení datových celků, ze kterých jsme jako první představili reporting konkurence v aplikaci Bidding Fox. Znamená to, že přidané elementy zapnete a získáte z nich informace o kartě (TOP nabídka, pozice v kategorii) a o e‑shopu. V případe, že uživatel hledá informace o konkrétním e‑shopu či konkurenci, anebo ho zajímá konkrétní umístění, má možnost vytvořit si vlastní elementy a převést do nich hodnoty z datových polí.

V rámci pozice máme k dispozici dvě pole – první element představuje biddované postavení, které může obsahovat pro e‑shop přínosná data, ve druhém najdeme část e‑shopů seřazených podle ceny.

Efektivní využití dat z Bidding Foxu

Bidding Fox Elements pracuje v kooperaci s appkou Bidding Fox, která BFE poskytuje všechna data. Vstupní údaje převedené na elementy a proměnné slouží k tvorbě výběrů. Uživatel tak má možnost získat aktuální informace, anebo může použít elementy, které v aplikaci doteď nebyly. Síla dat se dá využít mnoha způsoby.

Můžete s nimi:

  • vypsat seznam zboží, kde se nachází konkrétní konkurent
  • vypsat seznam zboží, kde je e‑shop dražší/​levnější než konkrétní konkurent/​i
  • vypsat seznam zboží, kde má e‑shop horší/​lepší skladovou dostupnost, než konkrétní konkurent/​i
  • bidovat jen zboží, kde je e‑shop levnější než konkrétní konkurent, anebo omezit bidding podle skladové dostupnosti
  • vypsat seznam GIFTů od všech prodejců
  • vypsat seznam zboží, kde je e‑shop či konkurent/​i v TOP nabídce
  • vypsat seznam zboží na TOP X místech v jejich kategoriích

Bidding Fox Elements e‑shopům či dodavatelům umožňují kontrolu velkého množství údajů a pomáhají při cenotvorbě daných produktů.

Dalšími výhodami, které nové zdroje dat poskytují, jsou rychlé prototypování a nasazení při práci s nimi, jejich aktuálnost a kombinovatelnost s jinými daty či aplikacemi Mergado Store.

Nová data z agregace elementů

Druhým segmentem dat jsou jednotlivé agregace nad jednotlivými elementy. U nich uživatel nepotřebuje uvádět zdroj, protože jím je samotný feed. Celkově propojuje 11 elementů, mezi kterými jsou URL obrázku, DELIVERY_DATE či MANUFACTURER a k nim přiřazuje hodnoty jako nejdražší, nejlevnější, průměrná cena nebo např. počet produktů s danou hodnotou.

Díky novinkám z Bidding Fox Elements nyní můžete naplno získavat informace o konkrétní konkurenci a využívat nová data z Heureky či agregované elementy. Zaujaly vás funkce, které Bidding Fox Elements nabízí? Vyzkoušejte si ji zadarmo na 15 dní – uvidíte, že vám snadno pomůže zrychlit nastavení vaší inzerce.

Mohlo by vás zajímat:

Napsal / Petra Marková / 07. 08. 2019

Slovenský trh a libozvučnou slovenštinu má v Mergadu na starosti copywriterka Petra. Textuje, bloguje, překládá a s vášní tvoří obsah na sociální sítě. A když zrovna nehledá ta správná slova, věnuje svůj čas své bytové džungli, pečení, kavárnám nebo cestování. 

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.