Jak v roce 2024 spravovat obrazovou reklamu? Automatizovaně, použitím Feed Image Editoru

Lukáš Horák
8. 3. 2023
2 minuty čtení

Aby vaše obrazová inzerce fungovala na každém kanálu, který používáte, musí splňovat poměrně velké množství požadavků. Mnoho z nich jste donedávna mohli vyřešit pouze ručními úpravami. To už teď neplatí díky aplikaci Feed Image Editor.

Aby vaše obrazová inzerce fungovala na každém kanálu, který používáte, musí splňovat poměrně velké množství požadavků. Mnoho z nich jste donedávna mohli vyřešit pouze ručními úpravami. To už teď neplatí díky aplikaci Feed Image Editor. Na jedno kliknutí s ní přizpůsobíte vodoznaky, změníte rozměry obrázků nebo je efektivně oříznete.

Přidání i odstranění vodoznaků vám zabere několik sekund

Vodoznaky slouží jako důležitý ochranný prvek fotografií. Ale ne každý reklamní kanál jejich používání v inzerci povoluje. Pomocí Feed Image Editoru dokážete flexibilně reagovat na různé požadavky pro vodoznaky každé reklamní platformy, kterou používáte.

Přesný postup, jak pracovat s vodoznaky:

Stačí několik úprav a do inzerce dostanete každý zamítnutý obrázek

Reklamní kanály mají také rozdílné požadavky na minimální a maximální rozměry produktových obrázků. Ve Feed Image Editoru nevyhovující produktové obrázky jednoduše vyfiltrujete. A na stejném místě hromadněautomatizovaně přizpůsobíte jejich rozměry.

Podívejte se, jak snadné je:

Překonejte obrázky konkurence na Google Nákupech

Google Nákupy patří k nejpoužívanějším reklamním kanálům na světě. Zacílit na ně se svojí inzercí je tedy jeden z prvních kroků v prodejní strategii každého e‑shopu. Použitím Feed Image Editoru jednoduše předstihnete tisíce konkurentů tím, že vytvoříte kampaně s lákavějšími produktovými obrázky.

S těmito krátkými návody na Google Shopping v pohodě zvládnete:

Bezplatný Audit obrázků vám pomůže najít a opravit všechny nedostatky

Kvalitní obrázek prodává a ten nekvalitní dokáže pohřbít i ten nejlepší produkt. Věnujte pozornost opravě chybných obrázků na svém e‑shopu. Pokud splníte podmínky reklamních systémů, přilákáte tím více zákazníků. Nesrovnalosti v obrázcích ve vašem produktovém feedu zdarma odhalíte s Auditem obrázků.

Udělejte si bezplatný Audit obrázků
  • automatická kontrola produktových obrázků
  • vyhnete se zamítnutí inzerce na srovnávačích zboží

Nespoléhejte se na zdlouhavé ruční úpravy produktových fotografií. Svěřte jejich správu aplikaci Feed Image Editoru. Mnoho nastavení s ním zvádnete na pár kliknutí a budete se tak moct věnovat jiným podstatným feed marketingovým úkonům. Používání tohoto nástroje je jednoduché – zaregistrujte se na webinář Optimalizujte produktové obrázky pro srovnávače zboží a marketplaces, kde vám představíme, jak je šikovný.

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.