Které informace musíte uvádět v názvu produktu na Heurece? Máme pro vás přehled

Jedním z nejdůležitějších kroků pro e-shopaře na Heurece je mít správně uvedené všechny informace v názvech produktů. Pokud je zadáte chybně, vaše zboží se nebude párovat a v mnohých případech se ani nezobrazí v kategorii. Ukažme si, jaké údaje musíte na Heurece v názvu produktu povinně používat.

Údaje v názvu produktu nese element PRODUCTNAME

Element PRODUCTNAME na Heurece obsahuje přesný název produktu. Tento název nesmí být obecný, musí obsahovat povinné údaje pro jednotlivé kategorie. Většina produktových sekcí vyžaduje v názvu uvádět výrobce, řadu a produktové číslo. Povinné informace se však v každé sekci lehce mění – všechny požadavky na vaše zboží se dozvíte ve specifikaci Heureky pro element PRODUCTNAME.

Náhled specifikace pro element PRODUCTNAME. Zdroj: sluzby.heureka.cz/napoveda

Nezapomeňte, že neuvedení některé z povinných informací v názvu může být důvodem zablokování produktu pro zobrazení v kategorii. V Heureka nápovědě najdete mnoho příkladů, jak uvádět názvy produktů v jednotlivých sekcích. Vyhledejte si zde šablony, které využijete pro správnou inzerci stejného druhu zboží z vašeho e-shopu.

 

Nezapomeňte zejména na výrobce

Téměř u veškerého zboží je třeba, abyste do názvu produktu uváděli výrobce. Heureka na svém blogu před časem uvedla: „Rádi bychom velmi důrazně připomněli, že ve všech sekcích až na výjimky je povinné v názvu uvádět výrobce/značku produktu. V tomto i následujících měsících upravujeme kategorie a historicky zařazené produkty bez výrobce jsou postupně vyřazovány a blokovány.“

 

Nenechte si zablokovat inzerci produktů. Naplňte element PRODUCTNAME správnými údaji. V Mergadu tyto změny provedete na stránce Produkty. Urychlete tento úkon používáním myši a klávesových zkratek.

 

Mohlo by vás zajímat:

Kolik se platí za proklik na Heurece

Pro nárůst návštěvnosti e-shopu ze srovnávačů zboží je stěžejní nastavení výše ceny za proklik. Každý zbožák si cenu za prokliky účtuje podle vlastních podmínek. Udělejte si přehled, kolik se platí za proklik na největším českém zbožáku – Heureka.cz.

19.11.2019
Rychlejší cesta k zákazníkovi díky Heureka boxu Produkt vám dodá

Nejsilnější část sezóny pro e-shopy se před několika týdny rozběhla naplno. Jaké možnosti nabízí Heureka na zvýšení šance zákazníkova úspěšného nákupu? Jednou z nich je i pole Produkt vám dodá, který vám poskytne konkurenční výhodu vůči dalším prodejcům.

14.11.2019
Pochopte rozdíly mezi Heurekou a GLAMI

Každý zbožák je jiný a na obsah feedů má vlastní požadavky. Konzultanti naší podpory se často setkávají s nesrovnalostmi uživatelů Mergada ohledně specifikací jednotlivých srovnávačů. S tím jsme se rozhodli skoncovat. V tomto článku si popíšeme hlavní rozdíly mezi Heurekou a GLAMI, abyste pochopili, co je potřeba v Mergadu nastavit odlišně.

17.07.2019

Přidat komentář