MergadoFest 19 – Kdy se obrátit na biddingový automat a jaký si vybrat, Adam Funiok / Proficio

Adam Funiok z agentury Proficio se ve své přednášce na MergadoFestu 19 zaměřil na úskalí automatického biddingu. Potřebujete objasnit, kdy má smysl spouštět automatický bidding a jaké jsou jeho výhody a nevýhody? Pusťte si Adamovu přednášku a pochopte rozdíly mezi třemi hlavními bidovacími nástroji v ČR.

V přednášce se dozvíte:

02:28 Na co se dělí práce specialisty?

04:27 Co na manuálním biddingu trvá tak dlouho?

07:20 Proč vám pomůže aplikace Bidding Fox Elements?

10:40 Za jakých podmínek můžete začít bidovat na známých českých zbožácích?

13:44 Který z biddingových automatů vybrat?

16:13 Jaktože bidding přes automaty občas nezafunguje?

20:33 Jakou bidovací strategii použít?

26:05 Jaké jsou podle Adama výhody Beedu?

31:57 Jaké jsou podle Adama výhody Bidding Foxu?

37:14 Jaké jsou podle Adama výhody Bidding Tools a Bidding Managera?

38:39 Kdy navrhnout automatický bidding?

39:49 A kdy automat nenasazovat?

41:40 Co dělat, když nemůžete bidovat automaticky?

 

Nahlédněte do Adamovy prezentace:

 

Mohlo by vás zajímat:

MergadoFest 19 – Kvalitní XML feed je základ úspěchu kampaní na Zboží.cz, Kateřina Nejedlá / Zboží.cz

Na MergadoFest si pravidelně zveme odborníky z předních českých zbožáků. Letos přijala pozvání Katka Nejedlá (Zboží.cz), která se zaměřila na vytvoření úspěšné kampaně na Zboží.cz pomocí uvádění vhodných tagů produktu.

11.11.2019
MergadoFest 19 – Jak na automatizaci datových feedů, Václav Trunec / Samba.ai

Na letošním MergadoFestu jsme se podívali na automatizaci v e-commerce z různých stran. Jak automatizovat datové feedy nám ukázal Václav Trunec ze společnosti Samba.ai. V jeho přednášce jsme nám ukázal, jak funguje systém Samba a jaká data využívá pro efektivní analýzu a chytrou personalizaci.

07.11.2019
MergadoFest 19 – Jaká data využít pro úspěšný prodej na Amazonu, David Cikánek / Expando

Vstup Amazonu do ČR je stále ožehavé téma. Proto jsme na MergadoFest 2019 pozvali Davida Cikánka ze společnosti Expando, která má s prodejem zboží na Amazonu široké zkušenosti. Na své přednášce nám ukázal, jak i s tím nejjednodušším feedem dokážete dělat obrat v desítkách tisíc eur během několika týdnů.

05.11.2019

Přidat komentář