MergadoFest 19 – Kdy se obrátit na biddingový automat a jaký si vybrat, Adam Funiok / Proficio

Článek zveřejněn 12. 11. 2019
| 1 minuta čtení

Adam Funiok z agentury Proficio se ve své přednášce na MergadoFestu 19 zaměřil na úskalí automatického biddingu. Potřebujete objasnit, kdy má smysl spouštět automatický bidding a jaké jsou jeho výhody a nevýhody? Pusťte si Adamovu přednášku a pochopte rozdíly mezi třemi hlavními bidovacími nástroji v ČR.

V přednášce se dozvíte:

02:28 Na co se dělí práce specialisty?

04:27 Co na manuálním biddingu trvá tak dlouho?

07:20 Proč vám pomůže aplikace Bidding Fox Elements?

10:40 Za jakých podmínek můžete začít bidovat na známých českých zbožácích?

13:44 Který z biddingových automatů vybrat?

16:13 Jaktože bidding přes automaty občas nezafunguje?

20:33 Jakou bidovací strategii použít?

26:05 Jaké jsou podle Adama výhody Beedu?

31:57 Jaké jsou podle Adama výhody Bidding Foxu?

37:14 Jaké jsou podle Adama výhody Bidding Tools a Bidding Managera?

38:39 Kdy navrhnout automatický bidding?

39:49 A kdy automat nenasazovat?

41:40 Co dělat, když nemůžete bidovat automaticky?

Nahlédněte do Adamovy prezentace:

 

Mohlo by vás zajímat:

Napsal / Lukáš Horák / 12. 11. 2019

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.