MergadoFest 19 – Kvalitní XML feed je základ úspěchu kampaní na Zboží.cz, Kateřina Nejedlá / Zboží.cz

Lukáš Horák
11. 11. 2019
1 minuta čtení
MergadoFest 19 – Kvalitní XML feed je základ úspěchu kampaní na Zboží.cz, Kateřina Nejedlá / Zboží.cz

Na MergadoFest si pravidelně zveme odborníky z předních českých zbožáků. Letos přijala pozvání Katka Nejedlá (Zboží.cz), která se zaměřila na vytvoření úspěšné kampaně na Zboží.cz pomocí uvádění vhodných tagů produktu.

Na MergadoFest si pravidelně zveme odborníky z předních českých zbožáků. Letos přijala pozvání Katka Nejedlá (Zboží.cz), která se zaměřila na vytvoření úspěšné kampaně na Zboží.cz pomocí uvádění vhodných tagů produktu. Podívejte se, jaké všechny názvy používat a jak jejich prostřednictvím zajistit automatické napárování nabídky do produktu.

V přednášce se dozvíte:

01:23 Co je XML feed?

03:32 Jaké jsou povinné tagy v XML feedu pro Zboží.cz?

04:20 Jaké jsou doporučené tagy v XML feedu pro Zboží.cz?

04:50 K čemu složí validátory feedu?

07:37 Jaké doporučené tagy je vhodné na Zboží.cz využívat?

17:55 Co je důležité znát při párování produktů?

35:34 Jaké jsou mýty o fungování Zboží.cz?

42:32 Jaké novinky Zboží.cz připravuje?

Nahlédněte do Katčiny prezentace:

MergadoFest 19 — Základ úspěchu kampaně na Zboží.cz? Kvalitní XML feed from Mergado technologies s. r. o. 

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.