Mergado FAQ: Fakturace v Mergadu

Na začátku každého měsíce v Mergadu probíhá fakturace za e-shopy, které v něm naši uživatelé spravují. Vystavené faktury jsou častým zdrojem dotazů. Zajímá vás jejich nastavení či změna údajů? Druhý díl série Mergado FAQ vám na všechny důležité otázky odpoví.

 

Odpovědi na nejčastější otázky, jak na fakturaci v Mergadu

V Mergadu rozlišujeme více rolí, ale i když na správě e-shopu spolupracuje větší počet lidí, faktury chodí pouze uživateli, který má úlohu tzv. vlastníka.

Detaily ohledně nastavování fakturace uvádíme v tomto videu.

V části Nastavení uživatelů stačí změnit úlohu vlastníka na jiného uživatele. Následně mu začnou chodit faktury a původnímu vlastníkovi chodit přestanou. Prvotní vlastník zůstane připojený k e-shopu v Mergadu i nadále. Změní se mu však oprávnění na typ Zápis a může tak vykonávat všechny úpravy feedů včetně smazání celého obsahu. Tento stav trvá do té doby, dokud mu nový vlastník nezruší přístup, anebo si ho sám neodebere.

 

Zkontrolujte si, kdo všechno má k vášemu e-shopu v Mergadu přístup a zrušte případné staré kontakty.

Faktury chodí na e-mail uživatele s rolí vlastníka. Buď na jeho kontaktní mail (zapsaný zde: https://accounts.mergado.com/settings/), anebo pokud si vyplní fakturační e-mail (může jich používat i několik) na stránce: https://accounts.mergado.com/settings2.

Ano, faktury dohledáte a stáhnete i přímo v Mergadu na stránce https://app.mergado.com/user/invoices/ (stránka je dostupná, pokud je uživatel přihlášený). Faktury však uvidí jen uživatel s rolí vlastníka.

Upravíte je na stránce https://accounts.mergado.com/settings2/ (stránka je dostupná, pokud je uživatel přihlášený). Případná změna se projeví u nově vystavených faktur. Pokud potřebujete změnit období na už vystavené zálohové faktuře (PROFORM), napište nám na naši technickou podporu.

Úprava fakturačních údajů na stránce nastavení firemních údajů v Mergadu.

Nezobrazuje. Pouze pokud by bylo vyplněné namísto názvu firmy na stránce s fakturačními údaji (stránka je dostupná, pokud je uživatel přihlášený).

Další případné dotazy

Viz. výše: bod „Kde je možné nastavit období, na jaké mi bude chodit faktura za Mergado?“

Viz. výše: bod „Na jaký e-mail chodí faktury za Mergado?“

Viz. výše: bod „Kde si mohu upravit fakturační údaje?“

Viz. výše: bod „Je možné najít faktury i přímo v Mergadu?“, případně napište na naši podporu.

Doufáme, že jste si ujasnili všechno, co o fakturaci a jejím nastavení potřebujete vědět. Pokud jsme nezodpověděli případné další dotazy, kontaktujte nás na podpoře. Třetí díl Mergado FAQu vás provede nejrozšířenějšími otázkami ohledně plateb v Mergadu.

 

Mohlo by vás zajímat:

Poraďte si s produkty s nízkou marží

Jednou z možností, jak v době karantén čelit e-shopařským výzvám, je vyladit váš feed víc než kdykoliv předtím. Zaměřte svoji pozornost na produkty s nízkou marží. Přinášíme vám návod, jak je v Mergadu jednoduše skryjete, aby nebrzdily ziskovost vašeho e-shopu.

27.03.2020
Naplánujte si časová období, kdy se spustí vaše pravidla

Kromě vylepšených maker jsme v rámci aktuálního releasu také představili funkci plánovač pravidel. S jeho pomocí svým pravidlům naplánujete časová odbobí, kdy se mají aplikovat a kdy se mají přeskakovat.

20.03.2020
Usnadněte si práci v Mergadu pomocí tvorby vlastních maker

Ve středu 18. 3. spatřil světlo světa velmi nadupaný release Mergada. Kromě menších novinek a oprav obsahuje dvě pecky, jejichž pomocí ukrojíte další cenný čas z práce marketérů a e-shopařů. První novinka je možnost tvorby vlastních maker. Naučte se, jak váš export nastavit snadno a rychle.

19.03.2020

Přidat komentář