Mergado FAQ: Fakturace v Mergadu

Na začátku každého měsíce v Mergadu probíhá fakturace za e-shopy, které v něm naši uživatelé spravují. Vystavené faktury jsou častým zdrojem dotazů. Zajímá vás jejich nastavení či změna údajů? Druhý díl série Mergado FAQ vám na všechny důležité otázky odpoví.

 

Odpovědi na nejčastější otázky, jak na fakturaci v Mergadu

V Mergadu rozlišujeme více rolí, ale i když na správě e-shopu spolupracuje větší počet lidí, faktury chodí pouze uživateli, který má úlohu tzv. vlastníka.

Detaily ohledně nastavování fakturace uvádíme v tomto videu.

V části Nastavení uživatelů stačí změnit úlohu vlastníka na jiného uživatele. Následně mu začnou chodit faktury a původnímu vlastníkovi chodit přestanou. Prvotní vlastník zůstane připojený k e-shopu v Mergadu i nadále. Změní se mu však oprávnění na typ Zápis a může tak vykonávat všechny úpravy feedů včetně smazání celého obsahu. Tento stav trvá do té doby, dokud mu nový vlastník nezruší přístup, anebo si ho sám neodebere.

 

Zkontrolujte si, kdo všechno má k vášemu e-shopu v Mergadu přístup a zrušte případné staré kontakty.

Faktury chodí na e-mail uživatele s rolí vlastníka. Buď na jeho kontaktní mail (zapsaný zde: https://accounts.mergado.com/settings/), anebo pokud si vyplní fakturační e-mail (může jich používat i několik) na stránce: https://accounts.mergado.com/settings2.

Ano, faktury dohledáte a stáhnete i přímo v Mergadu na stránce https://app.mergado.com/user/invoices/ (stránka je dostupná, pokud je uživatel přihlášený). Faktury však uvidí jen uživatel s rolí vlastníka.

Upravíte je na stránce https://accounts.mergado.com/settings2/ (stránka je dostupná, pokud je uživatel přihlášený). Případná změna se projeví u nově vystavených faktur. Pokud potřebujete změnit období na už vystavené zálohové faktuře (PROFORM), napište nám na naši technickou podporu.

Úprava fakturačních údajů na stránce nastavení firemních údajů v Mergadu.

Nezobrazuje. Pouze pokud by bylo vyplněné namísto názvu firmy na stránce s fakturačními údaji (stránka je dostupná, pokud je uživatel přihlášený).

Další případné dotazy

Viz. výše: bod „Kde je možné nastavit období, na jaké mi bude chodit faktura za Mergado?“

Viz. výše: bod „Na jaký e-mail chodí faktury za Mergado?“

Viz. výše: bod „Kde si mohu upravit fakturační údaje?“

Viz. výše: bod „Je možné najít faktury i přímo v Mergadu?“, případně napište na naši podporu.

Doufáme, že jste si ujasnili všechno, co o fakturaci a jejím nastavení potřebujete vědět. Pokud jsme nezodpověděli případné další dotazy, kontaktujte nás na podpoře. Třetí díl Mergado FAQu vás provede nejrozšířenějšími otázkami ohledně plateb v Mergadu.

 

Mohlo by vás zajímat:

Jarní Mergado Meeting: Jaké novinky přibyly v našem rozhraní?

Čerstvými funkcemi ea to v Mergadu aktuálně jen hemží. Naučte se s nimi pracovat díky praktickému seriálu Mergado Meeting. Ostřílený specialista a školitel Luděk Volejník vás v jeho novém díle provede tím nejdůležitějším přímo v uživatelském rozhraní. Sledujte novinky, které by vám neměly uniknout.

22.04.2021
Jak importovat feed do Mergada z úložiště Dropbox

Využíváte pro svůj e-shop cloudové úložiště Dropbox? Ušetřete si čas při hledání návodu, jak zvládnout import feedu do Mergada. Připravili jsme pro vás jednoduchý postup, se kterým nastavíte správně sdílení souboru bez problémů.

02.03.2021
Proč je třeba k registraci do Mergada tolik osobních informací a proč se toho nebát

Přijde vám, že má registrační formulář aplikace Mergado hodně políček a chce po vás spoustu informací hned, i když si chcete Mergado jen vyzkoušet? Není třeba se toho bát. Níže vám vysvětlíme proč.

09.12.2020

Přidat komentář