Mergado FAQ: Fakturace v Mergadu

Článek zveřejněn 11.03.2020

Na začátku každého měsíce v Mergadu probíhá fakturace za e-shopy, které v něm naši uživatelé spravují. Vystavené faktury jsou častým zdrojem dotazů. Zajímá vás jejich nastavení či změna údajů? Druhý díl série Mergado FAQ vám na všechny důležité otázky odpoví.

 

Odpovědi na nejčastější otázky, jak na fakturaci v Mergadu

V Mergadu rozlišujeme více rolí, ale i když na správě e-shopu spolupracuje větší počet lidí, faktury chodí pouze uživateli, který má úlohu tzv. vlastníka.

Detaily ohledně nastavování fakturace uvádíme v tomto videu.

V části Nastavení uživatelů stačí změnit úlohu vlastníka na jiného uživatele. Následně mu začnou chodit faktury a původnímu vlastníkovi chodit přestanou. Prvotní vlastník zůstane připojený k e-shopu v Mergadu i nadále. Změní se mu však oprávnění na typ Zápis a může tak vykonávat všechny úpravy feedů včetně smazání celého obsahu. Tento stav trvá do té doby, dokud mu nový vlastník nezruší přístup, anebo si ho sám neodebere.

 

Zkontrolujte si, kdo všechno má k vášemu e-shopu v Mergadu přístup a zrušte případné staré kontakty.

Faktury chodí na e-mail uživatele s rolí vlastníka. Buď na jeho kontaktní mail (zapsaný zde: https://accounts.mergado.com/settings/), anebo pokud si vyplní fakturační e-mail (může jich používat i několik) na stránce: https://accounts.mergado.com/settings2.

Ano, faktury dohledáte a stáhnete i přímo v Mergadu na stránce https://app.mergado.com/user/invoices/ (stránka je dostupná, pokud je uživatel přihlášený). Faktury však uvidí jen uživatel s rolí vlastníka.

Upravíte je na stránce https://accounts.mergado.com/settings2/ (stránka je dostupná, pokud je uživatel přihlášený). Případná změna se projeví u nově vystavených faktur. Pokud potřebujete změnit období na už vystavené zálohové faktuře (PROFORM), napište nám na naši technickou podporu.

Úprava fakturačních údajů na stránce nastavení firemních údajů v Mergadu.

Nezobrazuje. Pouze pokud by bylo vyplněné namísto názvu firmy na stránce s fakturačními údaji (stránka je dostupná, pokud je uživatel přihlášený).

Další případné dotazy

Viz. výše: bod „Kde je možné nastavit období, na jaké mi bude chodit faktura za Mergado?“

Viz. výše: bod „Na jaký e-mail chodí faktury za Mergado?“

Viz. výše: bod „Kde si mohu upravit fakturační údaje?“

Viz. výše: bod „Je možné najít faktury i přímo v Mergadu?“, případně napište na naši podporu.

Doufáme, že jste si ujasnili všechno, co o fakturaci a jejím nastavení potřebujete vědět. Pokud jsme nezodpověděli případné další dotazy, kontaktujte nás na podpoře. Třetí díl Mergado FAQu vás provede nejrozšířenějšími otázkami ohledně plateb v Mergadu.

 

Mohlo by vás zajímat:

Mergado zrychluje další práci. Automaticky navrhne kategorie pro Heureku, Zboží a Google

Správné namapování kategorií je důležité pro zařazení sortimentu do katalogu srovnávače a pro párování produktů. Díky tomu dosáhne vaše inzerce lepších výsledků. Mergado přichází s funkcionalitou, která přidává nové formáty do našeptávače, zrychluje nastavování kategorií a zamezuje tvorbě chyb.

31.05.2022
Inkaso z platební karty za Mergado? Od 2. února 2022 si ho snadno nastavíte

Úhrady faktur za Mergado si už nemusíte každý měsíc pravidelně hlídat. Využijte možnosti nastavit si inkaso z platební karty. Říkáme mu Opakovaná platba. Díky ní se vám budou automaticky strhávat měsíční platby za používání Mergada.

03.02.2022
Video-nápověda: Jak na rychlou manuální editaci hodnot v Mergadu?

Manuální změny v Mergadu jsou užitečnou funkcí pro menší skupinu konkrétních produktů. Pokud potřebujete často editovat právě tento typ sortimentu, sledujte, jak si jednoduše upravíte důležité detaily ve feedu. Specialista Luděk Volejník vás ve videu provede touto nenápadnou, ale zato všestrannou funkcionalitou.

03.08.2021

Přidat komentář