Mergado FAQ: Platby za Mergado

Článek zveřejněn 17.03.2020

Předešlé dva díly série o frekventovaných dotazech shrnuly podstatné otázky o přegenerovaní feedu a fakturaci. Ve třetím pokračování vám odpovíme na otázky ohledně placení za Mergado, tarifech a nabízených slevách.

Odpovědi na nejčastější otázky jak na placení za Mergado

 

Ceny máme uvedené v ceníku na stránce: https://www.mergado.cz/cenik.

Ano, pro nové uživatele platí 30-tidenní bezplatná zkušební doba. Po jejím uplynutí Mergado automaticky přejde do placeného režimu v případě, že si v něm necháte aktivní exporty. Pokud smažete všechny zkušební data nejpozději do konce zkušebního období, nebude vám vystavená žádná faktura. Smazat můžete exporty (v Nastavení exportu -> smazat export) a stejně tak i celý e-shop (v Nastavení e-shopu -> smazat e-shop -> takto smažete všechny jeho exporty). Před koncem zkušební doby přijde uživateli informační e-mail.

Ano, při platbě na 6 měsíců je sleva 10 % a při platbě na 12 měsíců je 20%.

Za české a slovenské účty můžete platit kartou, bankovním převodem na účet nebo prostřednictvím platebních bran Google Pay, Apple Pay a PayPal. V dalších regionech nenabízíme platbu bankovním převodem.

Ano. Popřípadě také pomocí platebních bran Google Pay, Apple Pay a PayPal.

V nastavení fakturačních údajů dole na stránce: https://accounts.mergado.com/settings2/.

Případná změna se projeví u nově vystavených faktur. Pokud potřebujete zmenit fakturační údaje na už vystavené zálohové faktuře (PROFORM), napište nám na naši technickou podporu.

Navýšení tarifu se vykonává automaticky, a to v případě, pokud počet produktů e-shopu na výstupu z Mergada spadá do vyššího tarifu.
Pro snížení tarifu (pokud počet produktů na výstupu z Mergada klesne a e-shop by spadal do nižšího tarifu) napište na naši technickou podporu.

Přeplatek či platbu navíc použijeme pro budoucí fakturační období, anebo v případě zájmu pošleme peníze zpět. Stačí napsat požadavek na vrácení peněz naší technické podpoře.

Za každý feed se neplatí. Platí se za celkový počet produktů na výstupu z Mergada za všechny feedy pod jednou adresou e-shopu.

Pokud tedy budete mít v Mergadu e-shop a pod ním např. 2 exporty, budete platit tarif dle celkového součtu produktů na výstupu z Mergada z obou exportů.

Konkrétní příklad:
Budete-li mít konkrétně 500 produktů v jednom feedu, dohromady budete mít 2x500 = 1000 produktů pod jedním e-shopem a to spadá do základního tarifu BASIC dle ceníku.

Říkáme tomu Opakovaná platba. Díky ní se vám budou automaticky strhávat měsíční platby za používání Mergada.

  • Výši vašich plateb vypočteme podle vašeho aktuálního tarifu za využívání služeb Mergada.
  • Platba se odečte automaticky prostřednictvím zabezpečené platební brány společnosti GOPAY s.r.o., která splňuje mezinárodní nejvyšší úroveň datové bezpečnosti ve finančním sektoru.
  • V rámci opakované platby se ukládají informace o platební kartě.
  • Její nastavení probíhá v accounts.mergado.com.
    • Stačí kliknout na tlačítko Nastavení opakované platby v záložce Fakturační údaje.
    • V několika jednoduchých krocích musíte odsouhlasit její založení a parametry.
    • POZNÁMKA: V rámci aktivace služby musíte nejprve zajistit tzv. Autorizační platbu, pomocí které GOPAY zkontroluje platnost karty. Platba je ve výši 1,-, je dočasná a bude vám nejpozději do tří pracovních dnů vrácena.
    • O jejím úspěšném nastavení vás budeme informovat e-mailem.
    • Stav objednávky si můžete zobrazit v přehledu faktur aplikace Mergado.
  • Opakovanou platbu můžete bez udání důvodu kdykoli zrušit v sekci Fakturační údaje svého účtu. Nezapomeňte, že tuto změnu musíte provést minimálně 3 pracovní dny před vyúčtováním.

 

Srhnuli jsme pro vás to nejdůležitější o placení za Mergado. Pokud vás zajímá i další oblasti, ve kterých narážíte na otázky, napište nám na podporu, anebo navštivte naše školení. Naučíme vás používat Mergado od A do Z.

 

Mohlo by vás zajímat:

Mergado FAQ: Fakturace v Mergadu

Na začátku každého měsíce v Mergadu probíhá fakturace za e-shopy, které v něm naši uživatelé spravují. Vystavené faktury jsou častým zdrojem dotazů. Zajímá vás jejich nastavení či změna údajů? Druhý díl série Mergado FAQ vám na všechny důležité otázky odpoví.

11.03.2020
Mergado FAQ: Automatické přegenerování dat

Na podpoře a školeních se nás uživatelé často ptají na otázky rozšiřující základy Mergada. Ať už mezi ně patříte také, anebo jste v používání našeho nástroje nováčky, rozhodli jsme se právě pro vás vytvořit novou sérii článků. V něm na jednom místě najdete odpovědi na mnoho dotazů, které vás při používání Mergada napadnou. V prvním díle se zaměříme na automatické přegenerování dat.

03.03.2020
Inzerujte na eMAGu

Zahraniční expanze je v současné e-commerci jedním z nejvíce propíraných témat. Berete vstup na další trhy také vážně? Poznejte eMAGnejvětší rumunské marketplace, jehož pomocí dokážete oslovit i bulharské, maďarské a polské zákazníky.

04.03.2020

Přidat komentář