Čtvrtý ročník MergadoFestu opět nabídl kvalitní přednášky na aktuální e-commerce témata. Propásli jste některou nebo si ji chcete projít ještě jednou? Podívejte se na videozáznamy vstupů vybraných spíkrů i spolu s jejich prezentacemi.

MergadoFest 2022 opět přinesl unikátní mix konference a festivalu. Pusťte si krátký vlog o tom, jak vypadal e-commerce den pod naší taktovkou.
Projděte si záznamy přednášek
Zjistěte, jak si správně nastavit strategii v Google Ads kampaních, ať jste maličký, nebo velký e-shop. Představíme si současné možnosti kampaní a jak správně nastavit Smart shopping, smart, performance ale i DSA kampaně.
Řekneme si, jak upravit XML feedy pro affiliate, aby maximalizovaly návštěvnost a tržby z neplaceného vyhledávání. Jak feedy zmenšit, aby weby partnerů zvládly feedy bez problému naimportovat. A jak sjednotit obrázky, aby partnerům nerozbíjely vzhled webů. Na závěr tip na stavění affiliate produktových katalogů, jak bych je stavěl dnes po 7 letech a cca 500 katalogových webech.
Představíme vám novinku, na které již dlouho pracujeme. Evoluci nástroje Mergado, která je natolik zásadní, že jsme zvolili i název Mergado 2. Řekneme si, co nás vedlo k tomu, že jsme se rozhodli přepracovat Mergado. Ukážeme vám, co nás v minulosti limitovalo a co naopak bude nového z pohledu možností nastavení. Představíme vám změny z pohledu importu, aplikování pravidel i následného exportu v rámci nové verze systému.
Vyhledávače zboží, resp. cenové katalogy, jsou místem, které pro e-shop dokážou přinést velkou návštěvnost, v lepším případě i vysoké obraty. Jsou však i místem, kde lze za krátký čas utratit velké množství peněz za kredit. Abyste neutráceli velké peníze zbytečně a inzerce byla pro vás výhodná, je nutné nastavit podrobnou analytiku a následně vyhodnocovat a optimalizovat.
Ohlédnu se za klíčovými novinkami uplynulého roku a odhalím, kam se chystáme ubírat v roce nadcházejícím. Upozorním na podstatné trendy, hrozby i některé příležitosti, kterým by láskavý posluchač mohl věnovat pozornost.
Google Nákupy jsou pro e-shopaře stále populárnějším inzerčním kanálem. Abyste na nich uspěli i vy, měli byste mít produktové obrázky v perfektním stavu. Naučte se, jak odstranit nejčastější chyby, zvýšit kvalitu rozlišení, odstranit pozadí a vodoznaky, ale také jak se odlišit od konkurence. V prostředí aplikace Feed Image Editor vyřešíte tyto úpravy hromadně a na jeden klik.
Inzerujete/pracujete na srovnávačích, ale stále není výstup takový, jaký chcete? Ukážeme vám, jaké fičury používáme při práci s analytikou srovnávačů (Zboží.cz a Heureka.cz). Ve druhé části si ukážeme regulární výrazy, které nám pomáhají vyladit chyby do posledních detailů.
Přidat komentář