Nastavte si Shoptet feed pro Zboží.cz

Používáte e-shopové řešení od Shoptetu? Pak je pravděpodobně Zboží.cz jedním z prvních zbožáků, na který cílíte svoji inzerci. Pokud jste zároveň uživateli Mergada, máme pro vás průvodce základním nastavením Shoptet feedu pro druhý největší srovnávač v České republice.

Jaká jsou hlavní nastavení Shoptet feedu pro Zboží.cz

  1. Skrytí produktů, které nechcete inzerovat
  2. Nastavení správných kategorií podle Zboží.cz
  3. Nastavení cen dopravy
  4. Nastavení ceny za proklik

Skrytí produktů, které nechcete inzerovat

Máte ve feedu produkty, které jsou příliš levné nebo mají nízkou marži a nechcete je inzerovat? Jeden ze základních úkonů nastavování inzerce je naučit se je skrývat. V Mergadu na to půjdete tak, že si vytvoříte výběr produktů, které hromadně skryjete pomocí pravidla Skrýt produkt.

Videoprůvodce skrývání produktů podle ceny:

Videoprůvodce skrývání produktů, které nejsou skladem:

Nastavení správných kategorií podle Zboží.cz

Pro správné napárování kategorií na e-shopu s těmi na Zboží.cz musíte v elementu CATEGORYTEXT nastavit, které konkrétní kategorie se vám budou zobrazovat.

Shoptet umí vytvářet správné CATEGORYTEXTy podle stromu kategorií Zboží.cz. Pokud je v administraci Shoptetu nemáte nastavené nebo potřebujete některé kategorie dodatečně změnit, vše si podle potřeby v Mergadu upravíte pravidlem pro hromadné přejmenování kategorií.

Video, jak nastavit kategorie pro Zboží.cz:

Video, Jak používat pravidlo Hromadně přejmenovat kategorie:

Nastavení cen dopravy

Cena dopravy výrazně ovlivňuje rozhodování nakupujících. Zejména nabídka dopravy zdarma (popř. osobního vyzvednutí zdarma) umí být pro e-shop silná konkurenční výhoda. Správně vyplněná doprava a výdejní místa je jedna ze základních podmínek kvalitního nastavení inzerce na Zboží.cz.

Shoptet umí do feedu generovat elementy s cenou dopravy (DELIVERY, DELIVERY_ID, DELIVERY_PRICE, DELIVERY_PRICE_COD). Pokud potřebujete provést změny feedu v Mergadu, poslouží vám pravidlo Nastavení ceny dopravy.

Nápověda pro nastavení ceny dopravy na Zboží.cz:

Nastavení ceny za proklik

Zboží.cz nabízí možnosti PPC reklamy. Tento aukční systém umožňuje zvýšení pozice vašich produktů před konkurencí.
V Shoptetu dokážete ceny za proklik nastavit u každého produktu samostatně. S Mergadem toto nastavení ovládnete chytře a automatizovaně. Využijete zde jeho makra, pravidla či appky Bidding Fox a Bidding Fox Elements.

Podrobně jsme se o tomto tématu rozepsali v článku:

Priority biddingu na Zboží.cz

Novinek na Zboží.cz a jejich možností využití v Mergadu je tolik, že nám množství článků na téma optimalizace inzerce na tomto zbožáku začíná tvořit vlastní minisérii. V dnešním díle se blíže podíváme na ideální nastavení biddingu.

25.06.2018

Nezapomeňte si v administraci Zboží.cz nastavit Standardní měření konverzí. Zajistí vám aktivní sběr hodnocení nákupu. Díky němu od nakupujících získáte více recenzí a také podrobný přehled o každé objednávce.

Doveďte inzerci vašeho e-shopu na Zboží.cz k dokonalosti. V nastávajícím předvánočním boji o zákazníky se vám to zcela jistě vyplatí. A nezapomeňte na kvalitu produktových obrázků. Vyzkoušejte appku Feed image Editor. Udělejte si nejdříve bezplatný audit obrázků a zjistěte, jak navýšit proklikovost reklam.

Mohlo by vás zajímat:

Chcete získat rychlý přehled o novinkách na domácí i zahraniční e-commerce scéně? Nový díl Mergado Insight vás během tří minut provede vším důležitým, co se událo na poli srovnávačů i našich appek. Nalaďte si k poobědové pauze MergadoTV a načerpejte užitečné tipy pro váš e-shop.

22.06.2021
Udržujte údaje o zboží na Shoptet e-shopu aktuální. Pomocí případové studie od Flexity

Pokud spravujete více e-shopů provozovaných na řešení Shoptet, je důležité, abyste udržovali údaje o produktech vzájemně aktuální. Při sebemenší změně u produktu na jednom e-shopu potřebujete, aby se v co nejkratším čase přenesla i do vašich dalších provozovaných obchodů.

16.06.2021
Ohlédněte se za horkými novinkami v e-commerce s Mergado Insight

Bilance posledního měsíce a dalšího releasu v Mergadu je online. Nový díl Mergado Insight vás za pár minut provede hlavními událostmi, které zahýbaly vodami e-commerce. Pusťte si pravidelné shrnutí aktualit, kterým vás provede naše Natálka.

27.04.2021

Komentáře

Ahoj Lukáši, bezva článek. Super, že návody jsou ve formě videí.
U věty "Nezapomeňte si v administraci Shoptetu nastavit Standardní měření konverzí." by mělo být podle mě "v administraci Zboží.cz". A bacha na to, víc hodnocení na Zboží znamená míň hodnocení na Heurece. Málokdo je ochotný vyplnit dva dotazníky. A ten ze Zboží.cz chodí dřív.

V. Přichystal/Středa, 14. Říjen 2020 - 10:00

Díky, Vláďo, za postřeh. Text jsem upravil.

Lukáš Horák (admin)/Pátek, 16. Říjen 2020 - 12:08

Přidat komentář