Používáte e-shopové řešení od Shoptetu? Pak je pravděpodobně Zboží.cz jedním z prvních zbožáků, na který cílíte svoji inzerci. Pokud jste zároveň uživateli Mergada, máme pro vás průvodce základním nastavením Shoptet feedu pro druhý největší srovnávač v České republice.
Jaká jsou hlavní nastavení Shoptet feedu pro Zboží.cz
- Skrytí produktů, které nechcete inzerovat
- Nastavení správných kategorií podle Zboží.cz
- Nastavení cen dopravy
- Nastavení ceny za proklik
Skrytí produktů, které nechcete inzerovat
Máte ve feedu produkty, které jsou příliš levné nebo mají nízkou marži a nechcete je inzerovat? Jeden ze základních úkonů nastavování inzerce je naučit se je skrývat. V Mergadu na to půjdete tak, že si vytvoříte výběr produktů, které hromadně skryjete pomocí pravidla Skrýt produkt.
Videoprůvodce skrývání produktů podle ceny:
Videoprůvodce skrývání produktů, které nejsou skladem:
Nastavení správných kategorií podle Zboží.cz
Pro správné napárování kategorií na e-shopu s těmi na Zboží.cz musíte v elementu CATEGORYTEXT nastavit, které konkrétní kategorie se vám budou zobrazovat.
Shoptet umí vytvářet správné CATEGORYTEXTy podle stromu kategorií Zboží.cz. Pokud je v administraci Shoptetu nemáte nastavené nebo potřebujete některé kategorie dodatečně změnit, vše si podle potřeby v Mergadu upravíte pravidlem pro hromadné přejmenování kategorií.
Video, jak nastavit kategorie pro Zboží.cz:
Video, Jak používat pravidlo Hromadně přejmenovat kategorie:
Nastavení cen dopravy
Cena dopravy výrazně ovlivňuje rozhodování nakupujících. Zejména nabídka dopravy zdarma (popř. osobního vyzvednutí zdarma) umí být pro e-shop silná konkurenční výhoda. Správně vyplněná doprava a výdejní místa je jedna ze základních podmínek kvalitního nastavení inzerce na Zboží.cz.
Shoptet umí do feedu generovat elementy s cenou dopravy (DELIVERY, DELIVERY_ID, DELIVERY_PRICE, DELIVERY_PRICE_COD). Pokud potřebujete provést změny feedu v Mergadu, poslouží vám pravidlo Nastavení ceny dopravy.
Nápověda pro nastavení ceny dopravy na Zboží.cz:
Nastavení ceny za proklik
Zboží.cz nabízí možnosti PPC reklamy. Tento aukční systém umožňuje zvýšení pozice vašich produktů před konkurencí.
V Shoptetu dokážete ceny za proklik nastavit u každého produktu samostatně. S Mergadem toto nastavení ovládnete chytře a automatizovaně. Využijete zde jeho makra, pravidla či appky Bidding Fox a Bidding Fox Elements.
Podrobně jsme se o tomto tématu rozepsali v článku:
Nezapomeňte si v administraci Zboží.cz nastavit Standardní měření konverzí. Zajistí vám aktivní sběr hodnocení nákupu. Díky němu od nakupujících získáte více recenzí a také podrobný přehled o každé objednávce.
Doveďte inzerci vašeho e-shopu na Zboží.cz k dokonalosti. V nastávajícím předvánočním boji o zákazníky se vám to zcela jistě vyplatí. A nezapomeňte na kvalitu produktových obrázků. Vyzkoušejte appku Feed image Editor. Udělejte si nejdříve bezplatný audit obrázků a zjistěte, jak navýšit proklikovost reklam.
Komentáře
Ahoj Lukáši, bezva článek. Super, že návody jsou ve formě videí.
U věty "Nezapomeňte si v administraci Shoptetu nastavit Standardní měření konverzí." by mělo být podle mě "v administraci Zboží.cz". A bacha na to, víc hodnocení na Zboží znamená míň hodnocení na Heurece. Málokdo je ochotný vyplnit dva dotazníky. A ten ze Zboží.cz chodí dřív.
Díky, Vláďo, za postřeh. Text jsem upravil.
Přidat komentář