Novinky v Bidding Fox zlepší přehled ve vašich strategiích #2

Lukáš Horák
14. 5. 2019
2 minuty čtení
Novinky v Bidding Fox zlepší přehled ve vašich strategiích #2

Na začátku týdne jsme vám představili několik vylepšní aplikace Bidding Fox. Dnes bychom vám rádi ukázali další novinky, které v nedávné době do appky přibyly. Díky nim zjistíte, jestli se ve vašem e‑shopu děje všechno, co skutečně má. Tak jdeme na to.

Na začátku týdne jsme vám představili několik vylepšní aplikace Bidding Fox. Dnes bychom vám rádi ukázali další novinky, které v nedávné době do appky přibyly. Díky nim zjistíte, jestli se ve vašem e‑shopu děje všechno, co skutečně má. Tak jdeme na to.

Další vylepšení na podstránkách Produkty a Události

Ohlídejte podvodné prokliky na váš e‑shop

V dubnu jsme si představili novinku, díky které ohlídáte podezřelé chování ve vaší inzerci. Vylepšení této funkce přináší možnost odhalení tzv. click fraudu, ke kterému se uchylují někteří uživatelé z důvodu vysoké konkurence v PPC reklamě (jejíž součástí je bidding). Podvodné prokliky na váš e‑shop mají za cíl vyčerpat váš kredit, a tak zastavit inzerci, aby se na vašich pozicích mohla objevit konkurence. Pokud click fraud neodhalí srovnávače, dokáže ho nově vystopovat Bidding Fox.

Jak odhalíte podvodné prokliky:

  • Na podstránce Validátory přejděte k boxu Podezřelé prokliky.
  • Vyberte možnost Sledovat a zvolte Vytvořit událost, pokud vzroste počet produktů.
  • Abyste měli vždy přehled, zvolte hodnotu 1 (upozorní vás, když se objeví jeden produkt s podvodnými prokliky), závažnost POZOR a nechte si zasílat notifikace na e‑mail.

Odhalte další biddingové automaty v produktové kartě

V dnešní době, kdy jsou biddingové automaty často využívanou službou, jich proti sobě může biddovat několik v jedné produktové kartě. Pokud se víc automatů v jedné kartě setká, dojde k postupnému zvyšování CPC, dokud nedosáhne maximální výšky. Nový validátor Soutěž s jiným automatem vás upozorní na produkty, u kterých dochází k navyšování CPC z důvodu soutěže s konkurenčním automatem (příp. automaty). Díky tomu zjistíte, že je vaše biddingové strategie potřeba zkontrolovat a upravit jejich hodnoty. Horní hranici nastavte dostatečně vysoko, aby vaše produkty z biddingu nevypadávaly. Buďte ale vždy připraveni, že ji budete reálně platit.

Jste v biddingu nováčky? Uvítali byste, kdyby se s vámi někdo podělil o znalosti a fígle, jak bidding co nejlépe zautomatizovat? Zúčastněte se první české konference o biddingu PROBIDDING 2019. Zde získáte pohled na možnosti biddingu z profesionální perspektivy.

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.