Ošetřete si obrázky na FAVI

V předvánoční době přinesl vyhledávač nábytku a dekorací FAVI nejen požadavky na uvádění kategorií, ale i infromace k zasílání obrázků a jejich URL adres. Přečtěte si, jak zlepšit data v XML feedu a dosáhnout na FAVI lepších výsledků.

Obrázky na FAVI v dostatečném rozlišení

Pro to, aby se vám obrázky na FAVI správně zobrazovaly, je musíte posílat v dostatečně velkém rozlišení. Používejte co největší rozlišení – ideálně nad 1000 x 1000 px. Aby se vám produktové fotky načetly do katalogu FAVI, musí být velké minimálně 400 x 400 px – pokud bude jejich rozlišení menší, může dojít k jejich zablokování.

Pokud bude rozlišení obrázků menší, než FAVI požaduje, může dojít k jejich zablokování. Zdroj: https://favi.cz

Nezapomeňte změnit i URL adresu obrázku

Aby se obrázek už zařazeného výrobku kompletně aktualizoval, musíte změnit i jeho URL adresu. Pokud bude URL adresa obrázku nevalidní, FAVI zablokuje jeho zobrazování.

Jak na FAVI zabránit blokování zobrazování produktových obrázků:

  • obrázek nesmí obsahovat dodatečný text či grafiku (náčrtky, loga, vodoznaky)
  • na obrázku nesmí být více produktů než je za prodávanou cenu (např. ne celé sady)
  • zobrazený produkt nesmí být v jiném dekoru nebo v jiné velikosti či barvě, než je uvedeno

 

U hlavních produktových obrázků je nejlepší, aby obsahovaly samostatný produkt na bílém pozadí. Kromě hlavního obrázku se na detail produktu načte až 20 dalších fotografií – to vám dává možnost představit produkt co nejlépe pomocí většího množství obrázků.

Jak na FAVI zasílat alternativní obrázky:

 

Připravte obrazovou reklamu i obchodní podmínky vašeho či klientského e-shopu podle aktuálních požadavků FAVI. Prodáváte také na Facebooku a hledáte správný nástroj, se kterým dokážete automatizovaně nastavit produktové obrázky pro váš e-shop? Pro uživatele Mergada máme perfektní řešení v podobě nadupané aplikace Feed Image Editor.

 

Mohlo by vás zajímat:

Na cestě za kvalitnější kampaní s FAVI Checklistem

Vyhledávač FAVI rozbíhá podzimní nákupní sezónu a připravuje tak e-shopy na vánoční období, které se nezadržitelně blíží. Šikovným pomocníkem pro obchodníky je nový FAVI Checklist, který využívají všichni uživatelé Mergada. Pojďme se spolu podívat, co byste neměli v případě kampaně vynechat a jak ji správně nastavit.

04.09.2019
S novinkami v Mergadu naimportujete CSV soubory e-shopu i přes URL

Také patříte k uživatelům Mergada, kteří netrpělivě očekávali možnost importu datových CSV souborů do naší platformy? To už několik týdnů zvládnete pomocí pravidla Import datového souboru. Od odpoledne 16. 10. do tohoto pravidla vložíte datový zdroj také přes zadanou URL.

16.10.2019
Zařazujte zboží na FAVI podle nového stromu kategorií

Srovnávač nábytku FAVI představil vlastní strom kategorií. S jeho pomocí lépe zařadíte produkty do kategorií. Pokud budete do FAVI posílat správné kategorie, odstraníte tím riziko, že vaše zboží nebude zařazeno do jeho nabídky.

21.05.2019

Přidat komentář