MergadoFest 19 — Rozhovor s Petrem Gyürem, Unikum

Článek zveřejněn 13. 11. 2019
| 2 minuty čtení

DSA kampaně vám pomohou rychle nastartovat inzerci. Jejich pomocí pokryjete klidně celý sortiment (nebo jeho část) reklamami v Google Ads. Petr Gyüre z agentury Unikum na letošním MergadoFestu ukázal několik možností, jak pomocí Mergada do DSA feedu dostat data pro pokročilou segmentaci. Pusťte si rozhovor, kde jsme toto téma více rozvedli.

V rozhovoru se dozvíte:

00:11 Čím se Petr Gyüre v agentuře Unikum zabývá?

00:54 Co je audit účtu?

02:33 Proč je dobré používat DSA kampaně Google Ads?

03:48 Dají se DSA používat pro jakýkoliv druh zboží?

04:41 Jaké příležitosti DSA nabízí?

06:08 Proč Petr pro práci s DSA v Mergadu doporučuje používat Heureka feed?

07:14 Jaké nejčastější úpravy ve feedu dělá Petr v Mergadu?

08:11 Kolik hodin Petr věnuje klientům při nastavování DSA?

08:55 Kde všude Petrovi při práci pomáhá Mergado?

09:43 Jaké jsou tři hlavní kroky pro tvorbu DSA po nahrání feedu?

10:36 Kdy se Petr se svými klienty začíná připravovat na vánoční sezónu?

12:18 Jak vnímají klienti agebtury Unikum příchod Amazonu na český trh?

13:43 Jak se podle Petra mají e‑shopy připravit na vánoční prodej?

15:30 Kam cílit s povánočními kampaněmi?

Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:

Mohlo by vás zajímat:

Napsal / Lukáš Horák / 13. 11. 2019

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Témata: Rozhovory

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.