NEkonference přinesla praktické rady i novinky z ecommerce světa

Začátek června se už tradičně nesl v duchu NEkonference, kterou organizuje agentura Besteto. A my jsme na ní samozřejmě nemohli chybět. Ať už proto, že jsme na ní měli speakra, anebo proto, že je to jednoduše skvělá akce, na které se potká spousta e‑commerce nadšenců.

Začátek června se už tradičně nesl v duchu NEkonference, kterou organizuje agentura Besteto. A my jsme na ní samozřejmě nemohli chybět. Ať už proto, že jsme na ní měli speakra, anebo proto, že je to jednoduše skvělá akce, na které se potká spousta e‑commerce nadšenců.

NEkonference se konala už po sedmé. Tato akce je známá svojí neformálností, příjemnou atmosférou a kvalitním programem. Tento rok nás Besteto vzalo do nových prostor Impact Hubu v Brně, kde se celý program odehrával.

Pro návštěvníky bylo připravených 7 přednášek na různá témata z e‑commerce světa. Svoje novinky přišli představit zástupci z Heureky, Zboží.cz či také ze Shoptetu.

Pár čísel a novinky ze srovnávačů

Konferenci odstartoval Vladimír Přichystal z agentury Besteto. Ve svojí přednášce se věnoval výsledkům ze zbožáků za rok 2018 a ukázal pár zajímavých čísel. Například návštěvnost srovnávačů vzrostla o 2,4 % a tržby o 49 %.

Milan Šmíd představil novinky ze Zboží.cz. Jejich prioritou je momentálně produktová databáze, věnovat se chtějí i bližší spolupráci s agenturami a biddovacími nástroji. Za Heureku vystoupil Marek Brumlich, který pracuje v produktovém týmu. Heureka chce do budoucna byť nejen místem, kde zákazníci produkty porovnávají, ale i nákupním rádcem a pomoct tak nakupujícím při jejich výběru.

Amazon jako další zastávka

David Cikánek přednášel zejména o Amazonu, protože to je právě směr, kterému se věnují u nich v Expando. Podle něj je to skvělé místo, kde e‑shopy mohou pokračovat v expandovaní, je však třeba si dobře prověřit svoji konkurenci.

Radek Hudák ze Shoptetu ve své přednášce také zmínil Amazon. Je to podle něj dobré místo, kde se dají sledovat trendy, které postupně přijdou i k nám. Shoptet zanedlouho také spustí svoji certifikaci, takže se máme, nač těšit.

Zvláštní feedy a automatické biddování

O zvláštních feedech, se kterými se při své práci můžete setkat, a jak se s nimi popasovat, pověděl Pavel Rusinský od nás z Mergada. Zde máme jeho prezentaci.

Znáte feedy jako své boty? from Mergado_​cz5+1 tipů, jak biddovat pomocí Bidding Fox představil Jirka Guňka. Že biddování je jen třešnička na dortu, se mohli na jeho přednášce přesvědčit účastníci Nekonference. Dostali praktické rady, jak s biddováním pracovat. Pokud jste zvědaví, jaké to byly, tady je Jirkova prezentace. 

5 tipů jak optimalizovat inzerci pomocí Bidding Foxu from Bidding Fox

Natália Saganová

Natálka v Mergadu začínala jako copywriterka, a proto na blogu narazíte i na její články. Teď ji nejčastěji uvidíte před hledáčkem kamery nebo jako hlavní organizátorku každoročního MergadoFestu. Šéfka copy týmu nepohrdne dobrým jídlem a ráda cestuje, nejlépe obojí dohromady. Je milovnice jógy, dobré knihy a tance.