Je váš e‑shop úspěšný na domácím trhu a zvažujete, kam expandovat? Odborníci v posledních letech skloňují chorvatskou e‑commerci. A jeden z hlavních zbožáků, na které byste se zde měli zkraje zaměřit, je Nabava. Pojďme si tento nejstarší srovnávač v Chorvatsku představit.
V dubnu 2021 se z online tržiště Real.de stal Kaufland.de. Do skupiny německých internetových tržišť se tím zařadil další gigant s 32 miliony návštěv měsíčně. V aktuálním release jsme do Mergada přidali formát Kaufland.de, díky kterému se snadno připojíte k více než sedmi tisícům prodejcům na této platformě.
Online trh v České republice v posledních zaznamenal výrazný růst. Pandemie Covidu-19 ho vloni částečně zpomalila, ale i tak zdejší e‑commerce láká stále víc prodejců z řad Čechů i ze zahraniční.
Udržitelnost je téma, které německé zákazníky rok od roku stále více zajímá a které je v Německu aktuálně třetím nejdůležitějším kritériem při výběru zboží. Připravili jsme pro vás článek, ve kterém se dozvíte, jak váš byznys udělat udržitelnější a více tím zabodovat u německých zákazníků.
Dobyli jste úspěšně s českým e‑shopem na sousední trhy a rozmýšlíte, kam dál? O maďarské e‑commerce se už několik let říká, že je jedním z nejideálnějších cílů pro expandující e‑shopy. A kde jinde v Maďarsku začít inzerovat, než na největším místním srovnávači Árukereső.
Slovenský online trh si v posledních letech vytvořil silné místo na mapě evropské e‑commerce. Cílem zahraničních obchodníků je díky nízkým nákladům na správu e‑shopu a rychlému tempu růstu e‑commerce, které meziročně stouplo o 15 %.
Mergado pro vás neustále monitoruje nejnovější vychytávky ze světa porovnávačů a výjimkou není ani aktuální dění v ecommerce. Přichází k nám nový ceník, ale i vyhledávač výdejních míst pro e‑shopy. Kdo za ním stojí a jaké výhody to s sebou přináší vám prozradíme v tomto článku.
V následujících měsících naváže tým Mergada na úspěšnou sérii přednášek a worshopů. Sejdeme se na akcích v Praze i Brně a prodáme si know-how oe‑shopárskych tématech. Pojďte s námi nasbírat inspiraci, popovídat o trendech v ecommerce a získat nové skilly při využívání Mergada.
Druhá polovina podzimu přináší prodejcům největší zisky za celý rok. Do tohoto období se v ČR soustředí i několik slevových akcí, které jim k větším ziskům pomáhají. Zúčastněte se jich i s vašimi či klientskými e‑shopy, je nejvyšší čas se připravit.