Instagram v Polsku začíná lépe fungovat jako tržiště. Jeho pozici vylepšil koronavirus

Východní Evropa byla onemocněním COVID-19 zasažena méně než její západní část. Z toho důvodu se zde mnoho velkých i malých prodejců více zaměřilo na prodej online. Podle agentury Arvato mnoho z polských prodejců dává větší důraz na omnichannel prodej, jehož velkou součástí se stala inzerce na sociálních sítítch.

Ztráty za období karantény v Polsku pomohly lokálním výrobcům

Hlavní zjištění analýzy:

  • Pandemie koronaviru otřásla dodavatelským řetězcem většiny průmyslových odvětví a způsobila obrovské ztráty. Potíže s dodávkou zboží od zahraničních výrobců zdůraznily několik výhod místní produkce, která je nyní v Polsku populárnější než kdy dříve.
  • Zájem o zboží jako je móda, potraviny či farmacie se ve velkém přesunul z kamenných obchodů do online prostředí.
  • Omnichannel prodej se stal středem zájmu mnoha e-shopařů. Aby oslovili co nejvíce uživatelů, majitelé internetových obchodů v Polsku se stále více zaměřují na nové metody inzerce, dopravy i plateb.

Dominují tržiště

Ačkoliv si marketplacy v polské e-commerce už před nějakým časem získaly své místo, jejich svoji pozici ještě více posílila koronavirová krize.

  1. Nejoblíbenějším tržištěm zůstává Allegro.
  2. Svoji oblibu v Polsku zvyšuje Amazon.
  3. Dalšími používanými tržišti jsou Ceneo a Skąpiec.

Spousta užitečných informací ohledně inzerce na Allegru se dozvíte zde:

Prodávejte na Allegru. Je to nejpoužívanější polská e-commerce platforma

Pokud chcete držet krok na polské e-commerce, obchodujte na Allegro.pl. Jeho pozice na místním trhu je velmi silná, což dokazuje i fakt, že jeho služby využívají velké řetězce jako je například Carrefour. Pojďme se s Allegrem seznámit blíže.

06.08.2020

Inzerci na Ceneo.pl jsme před časem věnovali vlastní článek:

Dobuďte polský online trh pomocí Ceneo.pl

Pokud se v ecommerce světě už chvíli pohybujete, víte, že zbudování e-shopu nestačí. Jedním ze základních kroků je rozšíření obchodních sítí o zbožové srovnávače. Pokud prodáváte v Polsku, je využití Ceneo.pl téměř nezbytností. Podívejme se, jaké má tento nejvýznamnější polský srovnávač požadavky.

08.01.2019

Instagram jde v Polsku do útoku

Facebook a Instagram letos na polském trhu výrazně vylepšily svoji pozici. Zejména prodej na Instagramu je stále populárnější. Zvažte inzerci na jeho tržišti i vy.

Důvody, proč využívat Instagram marketplace

  • 70 % uživatelů navštíví Instagram marketplace při hledání produktů, je proto ideální pro inzerci vašeho zboží
  • IG stories a IG TV využívají tzv. infomercials, které pracují s přímou odezvou uživatele
  • mnoho možností, jak propojit inzerci na tržišti se spoluprací s influencery
  • své produkty můžete zviditelnit pomocí placené inzerce

Jak úspěšně prodávat produkty na Instagramu v Polsku

Prodej prostřednictvím Instagramu vyžaduje kreativitu, flexibilitu přizpůsobení obsahu aktuálním událostem a také pravidelnost ve zveřejňování příspěvků. Díky tomu budete v appce více vidět.

Jak na to:

  • Inspirujte se inzercí ostatních e-shopů s podobným zbožím a zjistěte, co se líbí publiku.
  • Nekopírujte. Aby byl váš e-shop v záplavě obsahu úspěšný, musí vyčnívat.
  • Vytvořte svým produktům originální fotografie.
  • Na stories sdílejte vše, čím se odlišujete od ostatních.
  • Označujte přípsěvky jako reklamu.

S Mergadem dokážete spravovat inzerci pro Facebook, a tedy i Instagram

Propojte svůj e-shop s Mergadem pomocí XML feedu. S naším nástrojem využijete formáty pro reklamní systémy, které už používáte a převedete je na ty, které aktuálně potřebujete. Dokážete v něm automatizovaně spravovat datové feedy sami – zrychlíte tím každodenní marketingové úkony a ušetříte náklady za práci programátorů.

Zkuste na 30 dní zdarma

Vytváření a správu obrázků v inzerci opanujete s aplikací Feed Image Editor.

Feed Image Editor

Feed Image Editor je aplikace pro práci s obrázky zboží e-shopu. Umožní vám do obrázků doplňovat předchystané nálepky, barevné rámečky, pruhy, puntíky či texty. Využít přitom můžete předchystané grafiky nebo si do aplikace nahrát vlastní. Jen si to představte – vlastní logo, detail produktu nebo oblíbená reklamní postavička teď mohou být snadno součástí vaší inzerce na Facebooku a Instagramu!

 

Využijte co nejvíce cest k oslovení nových zákazníků v Polsku. Platí to nejen pro období epidemií, ale obecně i pro Vánoce jako nejdůležitější část e-commerce sezóny. Chete vědět, jak zařídit, aby vaše inzerce byla před Vánoci co nejúspěšnější? Přečtěte si tento checklist.

 

Mohlo by vás zajímat:

Více nákupů online a bezpečné doručení: Polská e-commerce během pandemie

Polská e-commerce je nejrychleji rostoucím trhem elektronického obchodu v Evropě. Stejně jako ostatní trhy, je i ten polský ovlivněný situací v době pandemie Covid-19. Udělejte si přehled o tom, co se děje. V náročném období tak snáze zacílíte svoji inzerci a oslovíte více zákazníků.

21.04.2020
Kreativní řešení vám přivedou více zákazníků: Polská e-commerce během pandemie #2

Svět internetového obchodu se v období pandemie musel přizpůsobit mnoha změnám. Nová řešení polských e-commerce služeb a jejich uživatelů přinesla několik trendů. Abyste mohli vytvářet co nejúspěšnější strategie, musíte tyto trendy znát a pracovat s nimi. Přečtěte si tento článek a zareagujte na změny v polské e-commerce včas.

05.05.2020
S novými službami DHL budete doručovat bezpečněji: Polská e-commerce během pandemie #3

Velcí e-commerce hráči musí pružně reagovat na situaci způsobenou šířením COVID-19. Díky tomu vznikají užitečné služby, jejichž využíváním e-shopaři lépe přilákají nové zákazníky. Polská divize DHL začala nedávno podporovat bezpečnější způsoby doručování objednávek.

20.05.2020

Přidat komentář