Pomocí Mergado auditu zkontrolujete povinné parametry pro Heureku
Parametry jsou na Heurece povinnou součástí většiny produktů a ovlivňují párování a filtrování. S novinkou Mergada končí obavy, jestli jste do elementu PARAM vyplnili ty správné. Náš Audit feedu nyní dovede kontrolovat povinné parametry pro českou a slovenskou Heureku.
Aby mohl uživatel dobře filtrovat zboží
Heureka ví, že na ní zákazníci při nakupování často filtrují požadovaná kritéria, aby zúžili nabídku a našli zboží, které jim vyhovuje. Aby filtrování fungovalo, požaduje po inzerujících e‑shopech uvádění povinných parametrů.
Obchod si otevře tabulku povinných parametrů Heureky a v elementu PARAM u svého sortimentu ve feedu zadá požadované parametry.
Při jejich ručním vyplňování e‑shopaři a marketéři riskují, že udělají chybu a jejich produkty se nepřiřadí do příslušných kategorií a nebudou se v nich správně filtrovat. Proto se Mergado rozhodlo do svého auditu přidat vylepšení, které bezplatně odhalí zboží, které má parametry špatně nebo nekompletně vyplněné.
Ušetřete si práci a eliminujte možné chyby při párování na Heurece. Aplikace Pairing Bear vám pomůže produkty na Heurece spárovat automaticky na pár kliknutí.
Jak funguje kontrola povinných parametrů
- Udělejte si bezplatný Audit feedu Mergada.
- Pokud budou mít některé produkty chyby v povinných parametrech, audit je najde a vypíše.
- K rozpoznání chyb využíváme tabulku povinných parametrů Heureky.
- Tabulka se může měnit a povinné parametry mohou přibývat (v určitých případech i ubývat). Audit s aktualizacemi dokáže počítat a jeho validátor podle nich přizpůsobit.
Zjistěte, v jaké kondici jsou povinné parametry vašeho zboží. Udělejte si audit feedu. Vyhledá v nich chyby společně s dalšími nesrovnalostmi ve feedu a nabídne doporučení, jak je pomocí Mergada odstraníte. Díky tomu bude váš feed lépe odpovídat požadavkům Heureky a vaše zboží se bude zobrazovat na lepších pozicích.
Mohlo by vás zajímat:

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.