Mějte jasno v povinných parametrech na Heurece

Vánoční sezóna nakračuje ke svému vrcholu a pro každého e-shopaře je aktuálně prioritou bezchybný feed. Jedny z nejdůležitějších elementů, kde je třeba si ohlídat jejich správné naplnění, jsou parametry produktů. Na Heurece jsou povinnou součástí většiny produktů a hrají stěžejní roli párování. Udělejte si v nich pořádek a zdokonalte vaši inzerci s bezchybně naplněným elementem PARAM.

Parametry pod kontrolou

Rozmanité druhy sortimentu na e-shopech častokrát dokáží způsobit chaos v tom, kde je naplnění parametrů povinné. Proto má Heureka nápovědu, která ukazuje, jakými parametry jednotlivé kategorie naplnit. Některé druhy zboží parametry nevyžadují vůbec, většinu z nich je však potřeba naplnit až 7 konkrétními parametry. V příkladu vám ukážeme několik vybraných kategorií a jejich povinné parametry.

 

ELEKTRONIKA

  • Kancelářská křesla: Barva opěráku, Barva sedáku, Materiál opěráku, Materiál sedáku, Materiál kříže, Područky, Mechanika
  • Kancelářské stoly: Materiál horní desky, Materiál podnože, Barva horní desky (dekor), Barva podnože (dekor)

SPORT

  • Hokejky: Délka, Pravák/Levák, Typ zahnutí, Tvrdost
  • Duše: Velikost, Plněná/Neplněná, Zahnutí ventilku, Barva, Tmel
  • Sedlovky: Barva, Délka, Průměr, Předsazení
  • Golfové hybridy: Velikost, Tvrdost, Pravák/Levák, Loft, Shaft

KOSMETIKA A ZDRAVÍ

  • Kontaktní čočky: Osa, Cylindr, Zakřivení, Průměr, Dioptrie

 

Teď už víte, že sortiment na Heurece musí obsahovat povinné parametry. Ukažme si, jak je naplnit pomocí Mergada. Samotné parametry jsou elementy XML feedu, které se skládají z podelementů PARAM_NAME (název parametru) a VAL (jeho hodnoty).

Příklad správně naplněného elementu PARAM:

<PARAM>

  <PARAM_NAME>určení</PARAM_NAME>

  <VAL>dámské</VAL>

</PARAM>

<PARAM>

  <PARAM_NAME>objem</PARAM_NAME>

  <VAL>100ml</VAL>

</PARAM>

<PARAM>

  <PARAM_NAME>VELIKOST</PARAM_NAME>

  <VAL>S</VAL>

</PARAM>

<PARAM>

  <PARAM_NAME>BARVA</PARAM_NAME>

  <VAL>ČERNÁ</VAL>

</PARAM>

 

Pokud u vašich produktů nemáte parametry vytvořené, přejděte do záložky Elementy v Mergadu a vytvořte si nový element, např. PARAM|Barva. Následně ho naplňte pravidlem typu Přepsat, Nastavení parametrů zboží nebo Hromadně přepsat dle výběru podle požadavků v Heureka specifikaci.

Příklad nastavení pravidla Nastavení parametrů zboží v Mergadu.
Příklad nastavení pravidla Hromadně přepsat dle výběru v Mergadu.

Síla přesně uvedených parametrů na Heurece se projeví zejména při párování produktů a filtrování sortimentu v kategoriích. Zapomeňte na jejich manuální editaci. Používejte mergadovská pravidla na hromadné úpravy vyběrů, kterými vyladíte feed na pár kliknutí. Podívejte se na naše video-nápovědy, na Heurece vám například pomohou nastavit cenu dopravy.

 

Mohlo by vás zajímat:

 

Které informace musíte uvádět v názvu produktu na Heurece? Máme pro vás přehled

Jedním z nejdůležitějších kroků pro e-shopaře na Heurece je mít správně uvedené všechny informace v názvech produktů. Pokud je zadáte chybně, vaše zboží se nebude párovat a v mnohých případech se ani nezobrazí v kategorii.

03.12.2019
Kolik se platí za proklik na Heurece

Pro nárůst návštěvnosti e-shopu ze srovnávačů zboží je stěžejní nastavení výše ceny za proklik. Každý zbožák si cenu za prokliky účtuje podle vlastních podmínek. Udělejte si přehled, kolik se platí za proklik na největším českém zbožáku – Heureka.cz.

19.11.2019
Rychlejší cesta k zákazníkovi díky Heureka boxu Produkt vám dodá

Nejsilnější část sezóny pro e-shopy se před několika týdny rozběhla naplno. Jaké možnosti nabízí Heureka na zvýšení šance zákazníkova úspěšného nákupu? Jednou z nich je i pole Produkt vám dodá, který vám poskytne konkurenční výhodu vůči dalším prodejcům.

14.11.2019

Přidat komentář