Produktové recenze jsou jedním z klíčových kritérií při nákupním rozhodování. S Mergado Packem pro PrestaShop a WooCommerce je posbíráte hned pro pět známých srovnávačů zboží a marketingových služeb, jakými jsou GLAMI TOP či Heureka Ověřeno zákazníky.
Pojďme si ukázat, jak vypadá sbírání hodnocení na každé z platforem.
Mergado TEST e-shop
1.Jak na Google Customer Reviews
Recenze Google se zobrazují na vašem firemním profilu napříč většinou jeho služeb. Jak začít s firemním profilem na Googlu se dočtete přímo na jeho webu. O Google recenzích jsme vám už přinesli kompletní přehled i na našem blogu.
Zároveň si na svém e-shopu můžete zobrazit plovoucí odznak, který umístíte do pravého nebo levého rohu stránek. Případně si odznak dokážete připnout kamkoliv na stránky, jako například Trust Factor k tlačítku s potvrzením objednávky.
Zobrazení recenzí od Google.
2.Odlište se od konkurence s GLAMI TOP
Výsledky hodnocení zákazníků si sice nezobrazíte na vašem e-shopu tak jako u Zákaznických recenzí Google, ale vaše produkty na srovnávači GLAMI mohou získat unikátní odznak G TOP nebo G Ověřeno.
Zajímá vás, jak hodnotit produkty v rámci GLAMI TOP? Shrnuli jsme to pro vás v našem článku na blogu.
3. Heureka Ověřeno zákazníky
Služba od Heureky nezobrazí výzvu na hodnocení pomocí pop-up okna, ale jako checkbox před odesláním objednávky. Souhlas je formou opt-out, takže zákazník musí nejdřív potvrdit, že nesouhlasí se zasláním dotazníku.
Text souhlasu zobrazeného v posledním kroku objednávky si samozřejmě můžete upravit pro všechny aktivní jazyky ve vašem e-shopu.
Služba Ověřeno zákazníky je na trhu už delší dobu a souhrnné informace najdete na stránce https://www.overenozakazniky.cz
Otestujte nový design Mergado Packu a dejte nám vědět, jak se vám s ním pracuje. Aktuální verzi pluginu pro WordPress s WooCommerce si stáhnete jednoduše na tomto odkazu v sekci Rozšířené možnosti a Vývojová verze.
4. Recenze na Zboží.cz
Další ze známých srovnávačů, Zboží.cz, umožňuje zákazníkům hodnotit celkový obchod i samotné produkty. Výzva na hodnocení se stejně jako u předchozí služby zobrazí jako checkbox na konci nákupního procesu a text souhlasu si dokážete libovolně upravit.
Formulář hodnocení produktu může vypadat například takto:
Recenze se podobně jako u Googlu zobrazí u vašeho firemního profilu napříč službami Seznam.
Zboží.cz zároveň doporučuje umístit na e-shop i výzvu na hodnocení obchodu v podobě ikonky. Na výběr máte ze třech různých typů, které vám pomohou sbírat více recenzí a podpořit důvěru vašeho obchodu.
Ikonky od Zboží.cz.
5. Vyzkoušejte maďarské Árukereső Megbízható Bolt
Tuto službu využijí především e-shopy působící na maďarském trhu. I zde můžete podobně jako na Heurece sbírat zákaznické recenze a zobrazit plovoucí odznaky na svých stránkách. Jak si nastavit tuto službu? Navede vás náš podrobný článek.
Získat můžete jedno z těchto dvou ocenění:
- Pro odznak se zelenými linkami musíte mít aspoň 10 recenzí za posledních 60 dní s průměrným hodnocením minimálně 4,2.
- Pro druhý vyšší odznak se zeleným pozadím musíte získat aspoň 60 recenzí za posledních 60 dní s průměrným hodnocením 4,6.
Árukereső odznaky.
Informace o tomto programu najdete přímo na webu Arukereso, ale upozorňujeme, že k dispozici jsou pouze v maďarštině.
Aktivace všech zmíněných služeb je velmi jednoduchá – většinou stačí vyplnit vaše ID z dané platformy a aktivovat funkci. S Mergado Packem si usnadníte nejen aktivaci odznaků, ale propojíte váš e-shop i s dalšími reklamními platformami. Vyzkoušejte náš bezplatný nástroj a ušetřete čas i peníze.
Přidat komentář