Prezentace z MergadoFest19: Inspirujte se, jak na efektivnější inzerci

Článek zveřejněn 30. 09. 2019
| 3 minuty čtení

Chyběli jste na letošním MergadoFestu? Nebo si potřebujete doplnit získané poznatky? Projděte si prezentace z MF19, které vám přinášíme v této mini sérii. V prním díle se zaměříme na zefektivnění inzerce podle aktuálních možností Mergada pro zbožáky a další reklamní systémy.

Jděte s dobou, využívejte Mergado jako profíci

Pokročilá DSA segmentace pomocí Mergada — Petr Gyüre, Unikum

Potřebujete rychle pokrýt váš sortiment (nebo jeho část) reklamamiGoogle Ads tak, aby byly efektivní a zároveň co nejrelevantnější? Odpověď je DSA. Mergado představuje několik možností, jak pro pokročilou segmentaci dostat do DSA feedu užitečná data.

 

Profil spíkra

Petr Gyüre se v agentuře Unikum primárně věnuje výkonnostním kampaním a jejich automatizaci. Hledá nové cesty, jak práci marketingového specialisty zjednodušit tak, aby se mohl věnovat spíše rozvoji účtu než jeho správě. K jeho nejoblíbenějším činnostem patří propojování různých systémů tak, aby spolu krásně hrály a zlepšovaly kvalitu práce jednotlivce i celého týmu.

Jak nedostat Mergado z hlavy – Patrik Němec, BESTETO

Využíváte Mergado naplno? Připomeňte si činnosti, o kterých by měl vědět každý PPC specialista při práci s Mergadem. Zaměřte se na výkonnost produktových kampaní a pochopte, jak je pomocí Mergada optimalizovat.

 

Profil spíkra

Patrik Němec pracuje jako PPC specialista v agentuře BESTETO. Stará se o to, aby klientům fungovaly PPC kampaně na jedničku. Zkušenosti sbíral hlavně studiem ekonomiky a managementu na Masarykově univerzitě. Kromě toho čerpá nové znalosti o marketingu jako správce webové a facebookové stránky fotbalového týmu, ve kterém hraje.

Stanovte si priority při správě zbožového srovnávače a správně vyhodnoťte jeho efektivitu – Evelin Kissová, ui42 digital

Zjistěte, jaké první kroky zvolit po registraci do zbožového srovnávače. Kolik času investovat do opravy XML feedu, pokud nemáte konkurenty, anebo jste značka. Co na zbožácích využít ve svůj prospěch. Jaké úkony se vyplatí automatizovat a jak vyhodnotit úspěšnost tohoto zdroje.

 

Profil spíkra

Evelin Kissová je Team Leader v oddělení Zbožových srovnávačů agentury ui42 digital. Je projektovou manažerkou více jak čtrnácti etablovaných e‑shopů. Pomáhá jim zviditelnit jejich produkty a dostat je do zorného pole zákazníků v procesu nákupního rozhodování. Zabývá se dosažením konkurenceschopnosti a maximalizací tržeb při přijatelných nákladech.

Inspirujte se prezentacemi z MergadoFestu19 pro efektivnější práci na vaší inzerci. Několik spíkrů jsme také vyzpovídali a brzo s nimi přineseme rozhovory na Mergado TV. Pusťte si zatím některé z našich starších videí – jsou plné zajímavých informací na mnoho e‑commerce témat.

Mohlo by vás zajímat:

Napsal / Lukáš Horák / 30. 09. 2019

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.