dynamický remarketing

Dynamický remarketing se uskutečňuje prostřednictvím Google AdWords. Umožňuje cílit reklamu na uživatele vašeho webu, kteří v minulosti navštívili váš e-shop, a podle jejich předešlého zájmu následně zobrazovat zboží. Jedná se tak o nejkonverznější možnost oslovení návštěvníků vašeho webu.

Odborné články o dynamickém remarketingu:

Obrázkový návod jak nastavit feed z  Mergada pro dynamický remarketing v AdWords

Přinášíme Vám obrázkový návod, jak si nastavit feed z Mergada pro dynamický remarketing v nové verzi Google AdWords.

 

23.11.2017

Na supportu Mergada se nám k tématu nového CSV exportu pro Google AdWords Dynamic Remarketing objevilo pár opakujících se dotazů a připomínek, se kterými se marketingové agentury setkávají při nasazení těchto exportů do Google AdWords. V článku uvádíme dva nejčastější problémy a jejich řešení přímo v Mergadu.

24.08.2017

Možnosti dynamického remarketingu s Google AdWords asi není potřeba příliš představovat – připomenout zákazníkovi zboží, které si nedávno prohlížel se vyplácí. Nově můžete v Mergadu vytvářet export pro tento segment a data napojit přímo do Google AdWords. 

 

21.08.2017
Vyzkoušejte nový export pro Google Adwords

K inzerci na Googlu se vedle XML feedu pro Google Nákupy hodí také CSV soubor pro dynamické reklamy. V něm stačí několik málo elementů. Jak je ale z Mergada dostat? Máme jednoduché řešení!

 

21.06.2017

Mergado Marketing Pack pro PrestaShop už od začátku směřuje k tomu být univerzálním marketingovým nástrojem produktové inzerce. V posledním upgradu udělal řadu drobných krůčků, které ho vysněné metě velmi přibližují, pojďte se na ně podívat!

24.05.2017
Průvodce produktovými kampaněmi na Facebooku - 1.část

Super zprávou v loňském roce bylo spuštění produktových kampaní na Facebooku, tzv. Dynamic Product Ads. Základní informace jsme si uvedli již v červencovém článku. Tentokrát si však řekneme něco víc o tom, jak připravit produktové reklamy pro tento formát.

17.02.2016