Nastavte si doručení do Vánoc na GLAMI a Zboží.cz

Článek zveřejněn 10. 12. 2019
| 2 minuty čtení

Špička vánočních nákupů je tady. Mnoho zákazníků bude objednávat zboží na poslední chvíli a jejich rozhodování do velké míry ovlivní informace o tom, jestli zboží dorazí včas pod stromeček. Podívejte se, jak nastavíte garanci doručení do Vánoc na GLAMIZboží.cz. V předvánočním boji o zákazníky se tím odlišíte od méně profesionálních e‑shopů.

Promujte doručení do Vánoc pomocí speciální ikony

Jak nastavit garanci doručení do Vánoc na GLAMI

  1. Přihlaste se do GLAMI administrace.
  2. Po kliknutí na Nastavení obchodu a kontaktní údaje běžte do sekce Garance doručení do Vánoc v dolní části stránky.
  3. Zde vyplňte den poslední objednávky, do kdy zákazníkům skutečně garantujete doručení do Vánoc.

Tímto způsobem nastavíte zobrazování ikonky doručení do Vánoc a vaše produkty budou moct být promovány v rámci vánočních kampaní.

Jak nastavit garanci doručení do Vánoc na Zboží.cz

  1. Přihlaste se do administrace Zboží.cz.
  2. V sekci Provozovna vyberte ve sloupci Akce možnost Doručení do Vánoc.
  3. Podle dostupnosti (zboží skladem, doručení do 3 dnů nebo do týdne) nastavte nejzazší datum a hodinu objednání položky, aby dorazila do Štědrého dne.
  4. Ke každé dostupnosti můžete přidat podmínku, za které doručení do Vánoc garantujete.

Takto ke svému zboží přidáte ikonku poskytující informace o nejzazším termínu a čase, do kdy je pro zákazníka třeba uskutečnit objednávku, aby váš e‑shop doručil zásilku před Štědrým dnem.

Garanci doručení do Vánoc letos nenajdete na Heurece. Místo toho proto na maximum využijte podporovaná výdejní místa pomocí elementu DELIVERY a informace o zpracování objednávekodesílání balíků v elementu DELIVERY_DATE.

Přidejte včas zásadní konkurenční výhodu v období těsně před Štědrým dnem. Garancí doručení objednávek do Vánoc dokážete lépe uspět ve změti e‑shopů a na poslední chvíli navýšit váš obrat.

Mohlo by vás zajímat:

Napsal / Lukáš Horák / 10. 12. 2019

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.