Špička vánočních nákupů je tady. Mnoho zákazníků bude objednávat zboží na poslední chvíli a jejich rozhodování do velké míry ovlivní informace o tom, jestli zboží dorazí včas pod stromeček. Podívejte se, jak nastavíte garanci doručení do Vánoc na GLAMI a Zboží.cz. V předvánočním boji o zákazníky se tím odlišíte od méně profesionálních e-shopů.
Promujte doručení do Vánoc pomocí speciální ikony
Jak nastavit garanci doručení do Vánoc na GLAMI
- Přihlaste se do GLAMI administrace.
- Po kliknutí na Nastavení obchodu a kontaktní údaje běžte do sekce Garance doručení do Vánoc v dolní části stránky.
- Zde vyplňte den poslední objednávky, do kdy zákazníkům skutečně garantujete doručení do Vánoc.
Tímto způsobem nastavíte zobrazování ikonky doručení do Vánoc a vaše produkty budou moct být promovány v rámci vánočních kampaní.
Jak nastavit garanci doručení do Vánoc na Zboží.cz
- Přihlaste se do administrace Zboží.cz.
- V sekci Provozovna vyberte ve sloupci Akce možnost Doručení do Vánoc.
- Podle dostupnosti (zboží skladem, doručení do 3 dnů nebo do týdne) nastavte nejzazší datum a hodinu objednání položky, aby dorazila do Štědrého dne.
- Ke každé dostupnosti můžete přidat podmínku, za které doručení do Vánoc garantujete.
Takto ke svému zboží přidáte ikonku poskytující informace o nejzazším termínu a čase, do kdy je pro zákazníka třeba uskutečnit objednávku, aby váš e-shop doručil zásilku před Štědrým dnem.
Garanci doručení do Vánoc letos nenajdete na Heurece. Místo toho proto na maximum využijte podporovaná výdejní místa pomocí elementu DELIVERY a informace o zpracování objednávek a odesílání balíků v elementu DELIVERY_DATE.
Přidejte včas zásadní konkurenční výhodu v období těsně před Štědrým dnem. Garancí doručení objednávek do Vánoc dokážete lépe uspět ve změti e-shopů a na poslední chvíli navýšit váš obrat.
Přidat komentář