Nastavte si doručení do Vánoc na GLAMI a Zboží.cz

Špička vánočních nákupů je tady. Mnoho zákazníků bude objednávat zboží na poslední chvíli a jejich rozhodování do velké míry ovlivní informace o tom, jestli zboží dorazí včas pod stromeček. Podívejte se, jak nastavíte garanci doručení do Vánoc na GLAMI a Zboží.cz. V předvánočním boji o zákazníky se tím odlišíte od méně profesionálních e-shopů.

 

Promujte doručení do Vánoc pomocí speciální ikony

 

Jak nastavit garanci doručení do Vánoc na GLAMI

  1. Přihlaste se do GLAMI administrace.
  2. Po kliknutí na Nastavení obchodu a kontaktní údaje běžte do sekce Garance doručení do Vánoc v dolní části stránky.
  3. Zde vyplňte den poslední objednávky, do kdy zákazníkům skutečně garantujete doručení do Vánoc.

Tímto způsobem nastavíte zobrazování ikonky doručení do Vánoc a vaše produkty budou moct být promovány v rámci vánočních kampaní.

Vzhled produktové reklamy s garancí doručení do Vánoc na GLAMI. Zdroj: GLAMI

Jak nastavit garanci doručení do Vánoc na Zboží.cz

  1. Přihlaste se do administrace Zboží.cz.
  2. V sekci Provozovna vyberte ve sloupci Akce možnost Doručení do Vánoc.
  3. Podle dostupnosti (zboží skladem, doručení do 3 dnů nebo do týdne) nastavte nejzazší datum a hodinu objednání položky, aby dorazila do Štědrého dne.
  4. Ke každé dostupnosti můžete přidat podmínku, za které doručení do Vánoc garantujete.

Takto ke svému zboží přidáte ikonku poskytující informace o nejzazším termínu a čase, do kdy je pro zákazníka třeba uskutečnit objednávku, aby váš e-shop doručil zásilku před Štědrým dnem.

Vzhled garance doručení do Vánoc na Zboží.cz. Zdroj: blog.seznam.cz

 

Garanci doručení do Vánoc letos nenajdete na Heurece. Místo toho proto na maximum využijte podporovaná výdejní místa pomocí elementu DELIVERY a informace o zpracování objednávek a odesílání balíků v elementu DELIVERY_DATE.

 

Přidejte včas zásadní konkurenční výhodu v období těsně před Štědrým dnem. Garancí doručení objednávek do Vánoc dokážete lépe uspět ve změti e-shopů a na poslední chvíli navýšit váš obrat.

 

Mohlo by vás zajímat:

Kolik se platí za proklik na Heurece

Pro nárůst návštěvnosti e-shopu ze srovnávačů zboží je stěžejní nastavení výše ceny za proklik. Každý zbožák si cenu za prokliky účtuje podle vlastních podmínek. Udělejte si přehled, kolik se platí za proklik na největším českém zbožáku – Heureka.cz.

19.11.2019
Ošetřete si obrázky na FAVI

V předvánoční době přinesl vyhledávač nábytku a dekorací FAVI nejen požadavky na uvádění kategorií, ale i informace k zasílání obrázků a jejich URL adres. Přečtěte si, jak zlepšit data v XML feedu a dosáhnout na FAVI lepších výsledků.

29.10.2019
Pochopte rozdíly mezi Heurekou a GLAMI

Každý zbožák je jiný a na obsah feedů má vlastní požadavky. Konzultanti naší podpory se často setkávají s nesrovnalostmi uživatelů Mergada ohledně specifikací jednotlivých srovnávačů. S tím jsme se rozhodli skoncovat. V tomto článku si popíšeme hlavní rozdíly mezi Heurekou a GLAMI, abyste pochopili, co je potřeba v Mergadu nastavit odlišně.

17.07.2019

Přidat komentář