Jak pracovat na předvánočních a povánočních kampaních – Libor Toporcer, Invelity

Do studia MergadoTV jsme nedávno pozvali Libora Toporcera. Pracuje ve zvolenské agentuře Invelity jako kampaňový stratég. Několik let se věnuje nastavování středně velkých a velkých e-shopů nejen na Slovensku. V rozhovoru nám pověděl svůj pohled na využívání Google Nákupů a Heureky a připojil množtví tipů na to, jak pracovat na předvánočních a povánočních kampaních.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:16 Jaká je Liborova úloha v agentuře Invelity?
  • 02:09 Kdy je potřeba klientům otevřít oči?
  • 02:56 Co se z pohledu klientů slovenské Heureky změnilo při vstupu Google Nákupů do země?
  • 05:18 Proč je pro slovenské e-shopy důležité Google Nákupy využívat?
  • 06:00 Jak upravovat feed pro Google Nákupy?
  • 07:20 Jak moc bývají klienti obeznámeni se spektrem nástrojů, které Invelity používá?
  • 09:24 Jak dlouho trvá analýza chování nakupujících v konkrétních segmentech?
  • 10:16 Doporučuje Libor na Slovensku i jiné kanály, než jsou Heureka a Google Nákupy?
  • 13:28 Kdy a jak začíná Invelity pracovat na předvánočních a povánočních kampaních?
  • 16:04 Jak moc se e-shopům skutečně vyplatí inzerovat na Black Friday?
  • 18:53 Jak by se e-shopy měly před Vánoci připravovat na nával objednávek?
  • 23:22 Jaké jsou Liborovy tipy e-shopům pro období okolo Vánoc?

 

Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:

 

Mohlo by vás zajímat:

MergadoFest 19 - Rozhovor s Petrem Gyürem, Unikum

DSA kampaně vám pomohou rychle nastartovat inzerci. Jejich pomocí pokryjete klidně celý sortiment (nebo jeho část) reklamami v Google Ads. Petr Gyüre z agentury Unikum na letošním MergadoFestu ukázal několik možností, jak pomocí Mergada do DSA feedu dostat data pro pokročilou segmentaci.

13.11.2019
MergadoFest 19 - Rozhovor s Davidem Cikánkem, Expando

Na letošní MergadoFest přijal David Cikánek z Expanda pozvání nejen jako spíkr, ale i jako host studia MergadoTV. V rozhovoru nám odpověděl na mnoho důležitých otázek na téma vstupu e-shopů na Amazon marketplace. Zvažujete, že začnete prodávat přes toto globální tržiště?

08.11.2019
MergadoFest 19 – Rozhovor s Michalem Buzkem, Heureka

Analytická data jsou pro Mergado důležitá potrava. Proto vždycky přivítáme možnost popovídat si o novinkách v datovém ubírání zbožáků s jejich specialisty. Na MergadoFestu19 jsme moc rádi přivítali Michala Buzka, který v přednášce představil změny v datových reportech Heureky.

15.10.2019

Přidat komentář