Všechno, co potřebujete vědět o spuštění e-shopu na WooCommerce: Analytika a reklamní systémy

Vedle základního nastavení musí e-shop věnovat pozornost i jeho viditelnosti mezi dalšími značkami. Zvolte si proto vhodný reklamní systém už při jeho vytváření. Spolu s důkladně nastavenou analytikou tak zaujmete potenciální nakupující lépe než jiné e-shopy. Projděte si naše tipy a zajistěte si bezchybné spuštění e-shopu.

Zjednodušte nastavení e-shopu s Mergado Packem

Třetí díl minisérie zaměřené na tvorbu e-shopů na platformě WooCommerce vám přináší přehled významných úkonů, bez kterých se kvalitní inzerce neobejde.

1. Analytika

Nejčastějším nástrojem na měření trafficu stránky je Google Analytics – zobrazuje hlavně základní údaje o návštěvnosti či toku dat. V případě e-shopu však potřebujete analyzovat detailnější informace. Jaké kategorie zákazníci nejčastěji navštěvují? Který sortiment je zajímá nejvíc? Pro efektivnější analytiku na internetovém obchodu proto musíte sledovat Události elektronického obchodu. Na jejich nastavení využijte šikovné pluginy, které jsou s nejpoužívanějšími WordPress šablonami a pluginem WooCommerce plně kompatibilní.

2. Reklamní systémy

Buďte zákazníkům co nejvíc na očích a objevte všechny výhody reklamních systémů. Pokud cílíte na srovnávače jako Heureka či GLAMI, využijte při napojení bezplatný modul Mergado Pack. Pomocí Mergada máte na živé adrese neustále vystavený produktový feed, který po nahrání přetvoříte na feed pro zvolený srovnávač zboží.

Většina reklamních systémů navíc obsahuje podpůrné služby, které si díky Mergado Packům propojíte během několika jednoduchých kroků.

  • Heureka nabízí možnost, sledovat konverze, získat odznak Ověřeno zákazníky a dostupnostní feed, který Packy umí šikovně vygenerovat.
  • GLAMI pomocí funkce GLAMI PiXel sleduje traffic stránky, konverze, zlepšuje pozice přímo na srovnávači a přes službu GLAMI TOP sbírá zpětnou vazbu na značky či samotný nákup.
  • Google Ads umožňuje sledovat konverze.
  • V systému Seznamu si pro Zboží.cz a Sklik pomocí Packů nastavíte účinný remarketing a sledování konverzí.
  • Facebook spolu s funkcí Facebook pixel nabízí tvorbu dynamické reklamy.

 

U reklamních systémů si dejte pozor na jejich platbu. Cena reklamy se účtuje bez DPH a i Mergado Pack odesílá data objednávek, např. při měření konverzí bez DPH, bez ceny za dopravu či platbu. Dosáhnete tak přesnějšího výpočtu ROI.

Reklamní systémy v Mergado Packu.

3. Skladové služby

Na řízení skladuWooCommerce připravených hned několik řešení. Mezi základní nastavení patří možnost je/není je skladem. Druhou variantou je aktivace Řízení zásob na úrovni produktu na kartě Detail produktu.

K sortimentu tím přiřadíte konkrétní data jako je stav kvantity, funkci Práh nízkeho skladu či možnost povolených nákupů na objednávku v případě vyprodaného zboží. Po zapnutí této možnosti můžete využít i Mergado Pack, který umí generovat skladové zásoby do produktového feedu.

Aktivace řízení zásob na úrovni produktu.

Pro sofistikovanější řízení využijte široký balík specializovaných pluginů. Jejich funkce e-shopářům umožňují upravovat skladové zásoby bez nutnosti vstupu do konkrétní karty produktu nebo hromadné nahrávání sortimentu. Pokud vlastníte větší e-shop, nebo jich spravujete hned několik naráz, sáhněte po externí službě řízení skladu. Na trhu se nachází mnoho alternativ, pomocí kterých si zesynchronizujete obchod s fakturačním systémem.

 

Propojte analytiku na vašem e-shopu s bezchybně nastaveným reklamním systémem přes Mergado Packy. Zjistíte tím konkrétní data prodejů, které využijete i na řízení skladu. Vaše nabídka bude pro cílové zákazníky aktuální a nepřehlédnutelná.

 

Mohlo by vás zajímat:

Migrace e-shopu: Jak účinně přesunout produkty z PrestaShopu na Shoptet

Při změně e-shopové platformy čeká provozovatele internetových obchodů mnoho úkonů. Jedním z nich je na první pohled pracné převedení produktů. Využijte naše zkušenosti – při migraci zboží z PrestaShopu na Shoptet si ušetříte mnoho času. Ukažme si, jak je to s pomocí Mergado Packů jednoduché.

30.04.2020
Všechno, co potřebujete vědět o spuštění e-shopu na WooCommerce: Základní nastavení

Zvyšte šanci e-shopu jak uspět mezi konkurenčními značkami hned při jeho prvotním nastavení. Pokračování tipů na úspěšné zapojení obchodu na WooCommerce vás provede přípravou fakturace, objednávek či e-mailingu. Pojďme si vše blíže představit.

28.04.2020
Všechno, co potřebujete vědět o spuštění e-shopu na WooCommerce: Právní aspekty

Při rozjíždění byznysu je pro e-shopaře důležitý precizní postup a příprava. Abyste obchod dobře propojili s modulem WooCommerce, musíte věnovat pozornost nejen jeho technické stránce, ale i napojení na reklamní systémy a nastavení analytiky. Osvojte si všechny tyto kroky s novou sérií článků – v prvním dílu pochopíte, jak vyřešit právní aspekty zapojení e-shopu.

22.04.2020

Přidat komentář